دریافت آخرین نسخه فیلتر شکن DOBAR VPN

دریافت آخرین نسخه فیلتر شکن DOBAR VPN

دانلود آسان و نصب آخرین نسخه فیلتر شکن DOBAR VPN

فیلتر شکن‌ها به دلایل مختلفی ایجاد می‌شوند. یکی از دلایل اصلی ایجاد فیلتر شکن‌ها، حفاظت از حقوق کاربران اینترنتی و حمایت از حریم خصوصی آن‌ها است. بسیاری از کشورها و سازمان‌ها دسترسی به برخی از وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و خدمات اینترنتی را محدود کرده‌اند. این محدودیت‌ها می‌تواند باعث ناراحتی کاربران شود و برخی از آن‌ها را به ایجاد فیلتر شکن‌ها ترغیب کند تا بتوانند به آزادی بیشتری در دسترسی به اینترنت دست یابند.

DOBAR یکی از فیلتر شکن‌های پرطرفدار و موثر است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی از محدودیت‌های مربوط به دسترسی به اینترنت در کشورهایی که سانسور دارند، عبور کنند. DOBAR VPN از تکنولوژی رمزگذاری قوی برای حفاظت از اطلاعات حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند و امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مختلف را بدون محدودیت فراهم می‌کند.

دریافت آخرین نسخه فیلتر شکن DOBAR VPN

مخفی کردن IP کاربران توسط DOBAR VPN

IP یا آدرس پروتکل اینترنتی، یک شناسه منحصر به فرد برای دستگاه‌ها و کامپیوترها در شبکه‌های اینترنتی است که برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود. وقتی کاربر از اینترنت استفاده می‌کند، IP آن به طور خودکار فاش می‌شود و این می‌تواند به معنای از دست دادن حریم خصوصی و امنیت شما باشد. برخی از کشورها و شرکت‌های اینترنتی نیز قادرند فعالیت‌های کاربران را بر اساس IP آن‌ها محدود کنند.

DOBAR VPN از تکنولوژی رمزنگاری قوی برای مخفی کردن IP آدرس کاربران استفاده می‌کند، به این ترتیب که اطلاعات ارسالی و دریافتی توسط کاربر از طریق اینترنت، به صورت رمز شده ارسال می‌شود. این رمزنگاری از دزدی اطلاعات و محتویات ارسالی کاربر جلوگیری می‌کند و IP آن را مخفی نگه می‌دارد، حتی اگر اتصال اینترنت کاربر ضعیف باشد.

آیا استفاده از دوبار وی پی ان رایگان است ؟

یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن رایگان بودن کامل آن است. طوریکه کاربران تنها با نصب آن میتوانند براحتی از تمام مزایای این فیلتر شکن برخوردار باشند. همچنین این فیلتر شکن دارای نسخه پولی نمی باشد و تبلیغات درون برنامه را به حداقل خود رسانده است. این ویژگی باعث میشود کاربران در زمان استفاده از آن بدون اندکی تاخیر به سرور های مرد نظر خود وصل شوند.

دریافت آخرین نسخه فیلتر شکن DOBAR VPN

میزان اهمیت دادن سازنده دوبار VPN به کاربران

یکی از نکته های جالب در مورد سازنده این فیلتر شکن اهمیت دادن زیاد به کاربرانی است که از برنامه وی استفاده میکنند. طوریکه جواب تمامی کسانی که در رابط این فیلتر شکن در گوگل پلی نظر داده اند را داده است. و تمامی سوالات آن ها را با بردباری و نهایت احترام جواب داده است.

عملکرد دوبار وی پی ان در برنامه دقیق سپید تست

در ادامه شما را به دیدن فیلم زیر پیشنهاد میکنم تا باهم عملکرد سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را در برنامه دقیق سپید تست مورد بررسی قرار دهیم. این تست در قدم اول باعث میشود با محیط این نرم افزار که بسیار ساده و کاربرپسند است آشنا شوید. و در ادامه سرعت دانلود و آپلود آن را بصورت کاملا عملی مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده کردید این فیلتر شکن اندکی در آپلود کردن ضعیف عمل کرده است. اما توانست عملکرد خوبی را در دانلود از خود نشان دهد.

لینک دانلود فیلتر شکن DOBAR VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *