دانلود فیلتر شکن Onyx VPN برای گوشی های قدیمی و جدید

دانلود فیلتر شکن Onyx VPN برای گوشی های قدیمی و جدید

رفع تحریم با فیلتر شکن Onyx VPN + لینک دانلود برنامه

آیا به دنبال راهی برای دسترسی آسان به وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی هستید که ممکن است در کشور شما فیلتر شده باشند؟ آیا مشکلات مربوط به فیلترینگ اینترنت برای شما یک موضوع مزاحم است؟ با استفاده از فیلتر شکن Onyx VPN، می‌توانید به راحتی بر این مشکلات پیچیده غلبه کنید. با وجود فیلترینگ اینترنت، دسترسی به برخی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها ممکن است برای شما محدود شده باشد. اما با استفاده از این وی پی ان، می‌توانید به راحتی به اینترنت بدون محدودیت دسترسی داشته باشید.

در ادامه این مقاله علاوه بر نصب و بررسی کامل این فیلتر شکن شما می‌توانید آن را بصورت مستقیم و کاملا رایگان دانلود کنید. و از آن برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت بهره‌مند شوید.

دانلود فیلتر شکن Onyx VPN برای گوشی های قدیمی و جدید

Onyx VPN مقاوم در برابر محدودیت ها

این فیلتر شکن برای مقابله با تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف طراحی شده است و افراد از سراسر جهان می‌توانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند. بدون توجه به مکان یا کشور محل اقامت شما، با استفاده از این وی پی ان می‌توانید به آسانی به اینترنت بدون هیچگونه محدودیت دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، این فیلتر شکن طبق گفته سازنده آن با همه‌ی اپراتورها سازگاری دارد، به طوری که می‌توانید با هر اپراتور موبایل یا ارتباط اینترنتی که استفاده می‌کنید، از این برنامه بهره ببرید. این ابزار امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به اینترنت را برای شما فراهم می‌کند، بدون اینکه نگرانی از محدودیت‌ها یا تحریم‌های احتمالی باشید.

دارای بخش فیدبک برای ارسال نظر و پیشنهاد

یکی از بخش های این فیلتر شکن شامل فیدبک می باشد. با استفاده از این بخش که با لمس آن به صفحه ایمیل هدایت شده و میتوانید براحتی نظرات و پیشنهادات خودتان را برای سازنده و تیم این فیلتر شکن ارسال کنید. همچنین درصورت هر مشکل اتفاقی و غیر قابل پیش بینی میتوانید آن را مطرح کنید و در قالب یک متن کوتاه برای آن ها ارسال کنید.

دانلود فیلتر شکن Onyx VPN برای گوشی های قدیمی و جدید

عملکرد عالی اونیکس وی پی ان در اینترنت خانگی

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن که میتواند مورد پسند افرادی که از وای فای استفاده میکنند عمل کرد عالی آن در اینترنت خانگی است. این برنهامه براحتی میتواند تمامی سایت و اپلیکیشن ها را رفع تحریم کند. برای این کار عملکرد آن در وای فای بسیار قوی و کارآمد است. ناگفته نماند در سایر اپراتور ها این برنامه عملکردی عالی را از خود نشان داده است. و کاربران همه اپراتور ها میتوانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.

بررسی فعالیت های سازنده اونیکس VPN

سازنده و یا تیم این فیلتر شکن به جز این ابزار توانسته اند دو تا از برنامه هایی که بسیاری از کاربران برای رفع تحریم از آن استفاده میکنند را در گوگل پلی انتشار دهند. که همه آن ها تقریبا عملکرد عالی و خوبی را از خود نشان داده اند.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود Onyx VPN

در فیلم زیر به بررسی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن می پردازیم. نگاه کردن به این فیلم جهت آشنایی بیشتر با این فیلتر شکن خالی از لطف نیست.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن مطلوب و بسیار کار آمد است.

لینک دانلود فیلتر شکن اونیکس وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *