چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذاریم

چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذاریم

اگر شما از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام باشید، حتماً با قابلیت هایلایت آشنا هستید. این ویژگی به شما امکان می‌ دهد که استوری‌ های خود را برای همیشه در پروفایل خود ذخیره کنید تا فالوور های‌ تان بتوانند هر زمانی که خواستند، آن‌ ها را ببینند. اما اگر تا به حال از این ویژگی استفاده نکرده‌اید، نگران نباشید! در این مقاله قدم به قدم به شما نشان می‌ دهیم که چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذارید و پروفایل خود را حرفه‌ ای‌ تر کنید و از هایلایت اینستاگرام بهره مند شوید. از این رو در این مقاله سوال چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذاریم برای کاربران جواب داده خواهد شد.

هایلایت اینستاگرام چیست ؟

هایلایت اینستاگرام مجموعه‌ ای از استوری‌ های منتخب شماست که در قسمت بالای پروفایل شما نمایش داده می‌ شود. و دیگر محدود به 24 ساعت نیست. با استفاده از هایلایت، شما می‌ توانید استوری‌ هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند را به نمایش بگذارید تا فالوور هایتان همواره به آن‌ ها دسترسی داشته باشند. از این رو کاربران با استفاده از این ویژگی براحتی می توانند استوری های که مورد انتخاب آن ها هستند را در هایلایت ها بگذارند و آن را برای همیشه درپیج خود نگه داری کنند.

اهمیت هایلایت در اینستاگرام

هایلایت‌ ها ابزار بسیار مفیدی برای نمایش هویت شخصی یا کسب و کار شما در اینستاگرام هستند. شما می‌ توانید از آن‌ ها برای معرفی محصولات، پروژه‌ها، سفر ها یا لحظات مهم زندگی‌ تان استفاده کنید. این قابلیت نه تنها ظاهر پروفایل شما را جذاب‌تر می‌ کند، بلکه به تعامل بیشتر با فالوورها هم کمک می‌ کند. از این رو در بسیاری از آموزش ها به آن ویترین اینستاگرامی نیز گفته می شود که پیج اینستاگرامی شما را تا حد بسیار زیادی به جذابیت خود می کشاند. و اگر در هر حوزه فعالیت داشته باشید تاثیر زیادی در جذب مخاطب ها خواهد داشت.

مراحل گذاشتن هایلایت اینستاگرام

گذاشتن هایلایت در اینستاگرام چند مرحله ساده دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • گام اول ایجاد استوری : برای شروع، شما نیاز به یک یا چند استوری دارید که قصد دارید آن‌ها را به هایلایت تبدیل کنید.
  • انتخاب عکس یا ویدیو برای استوری : ابتدا یک عکس یا ویدیو از گالری خود انتخاب کنید. یا مستقیم از طریق دوربین اینستاگرام، یک محتوای جدید تهیه کنید. این بخش مهم است، زیرا استوری‌ های شما باید محتوای جذاب و مرتبط با موضوع مورد نظرتان باشند.پ
  • افزودن متن یا استیکر به استوری : پس از انتخاب عکس یا ویدیو، می‌ توانید با اضافه کردن متن، استیکر، یا حتی لینک (برای کاربران با بیش از 10 هزار فالوور)، استوری خود را جذاب‌ تر کنید. این مرحله به شخصی‌ سازی محتوای شما کمک می‌ کند.
  • ذخیره‌سازی استوری‌ها : پس از انتشار استوری‌ ها، شما باید آن‌ ها را برای هایلایت ذخیره کنید. اگر اولین استوری و هایلایت خود را می سازید می توانید از بخش اصلی آن در بخش هایلایت ها با لمس آیکون مربع آن را اضافه کنید. همچنین می توانید از داخل استوری مراحل را طی کرده و آن را به هایلایت های خود اضافه کنید. بعد از ایجاد نام هایلایت براحتی می توانید آن را ایجاد کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *