وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN

وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN

دانلود مستقیم وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN

وی پی ان ها ابزار های قدرتمندی می باشند که کاربران می توانند براحتی از آن ها استفاده کنند. این ابزار ها به کاربران کمک می کنند تا براحتی بتوانند از محدودیت های ایجاد شده عبور کنند. وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN یکی از ابزار های قدرتمند می باشد که هر شخصی براحتی می تواند از آن استفاده کند. این فیلتر شکن دارای ویژگی های تست شده و قدرتمندی می باشد که هر فردی می تواند از آن ها بهره مند شود. برای استفاده درست از این ابزار قدرتمند می توانید ادامه مقاله را دنبال کنید.

وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN

بصورت کلی افراد در طول روز برای دسترسی به برخی از وب سایت ها و همچنین برنامه ها به دنبال یک ابزار برای دور زدن آن می باشند. برای مثال یک برنامه محبوب مانند اینستاگرام در بسیاری از کشور ها فیلتر می باشد. از این رو کاربران برای دسترسی به این ابزار قدرتمند باید از یک فیلتر شکن جدید استفاده کنند. وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN می تواند یکی از بهترین و قوی ترین گزینه ها باشد که هر شخصی براحتی می تواند از آن استفاده کند و به آن دسترسی داشته باشد.

بخش پرو و پولی در AmanLink VPN

یکی از بخش های قدرتمند و تست شده این نرم افزار بخش پرو آن می باشد. این بخش دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این بخش دارای سه ویژگی قدرتمند می باشد که در بخش رایگان وجود ندارد. در ادامه به بررسی این سه بخش می پردازیم. توجه داشته باشید برای دسترسی به این بخش کاربران باید هزینه های را ماهانه و سالانه به سازنده این نرم افزار پراخت کنند.

وی پی ان آمریکایی جدید AmanLink VPN

  1. دارای سرور های نامحدود : اولین ویژگی این بخش سرور های نامحدود آن می باشد. کاربران بدون هیچ محدودیتی می توانند به تمامی سرور های این نرم افزار دسترسی داشته باشند.
  2. سرعت بالای سرور ها : کاربران با اتصال به سرور ها در این بخش براحتی می توانند مشاهده کنند که سرعت این سرور ها به مراتب بیشتر و قدرتمند تر می باشد.
  3. بدون تبلیغات اضافی برای اتصال : در بخش رایگان کاربران ممکن است در بسیاری از بخش های این برنامه تبلیغاتی را مشاهده کنند و بعد از آن بتوانند به سرو ها متصل شوند. اما در بخش پرو کاربران هیچ نیازی به مشاهده تبلیغات برای اتصال به بهترین و قوی ترین سرور ها نخواهند داشت.

تست وی پی ان آمریکایی جدید از طرف کاربران

افراد زیادی این نرم افزار را نصب و استفاده کرده اند. از این رو با توجه به بررسی های انجام شده در گوگل پلی مشخص شده است که میزان رضایت از این ابزار بسیار بالا بوده است. این تست ها برای افرادی که می خواهند تازه این نرم افزار را نصب کنند می تواند بسیار مفید باشد. افرادی که از این وی پی ان قدرتمند استفاده کرده اند رضایت بالایی از آن داشته اند. برای دانلود این ابزار قدرتمند می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن AmanLink VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *