دانلود فیلتر شکن جدید کاربردی Safe Haven VPN

دانلود فیلتر شکن جدید کاربردی Safe Haven VPN

عبور از محتوای فیلترینگ و سایت های محدود

قطعا یکی از مهم ترین ویژگی های قابل توجه و مورد توجه ی کاربران دنیای اینترنتی داشتن امنیت و ایمنی است. تا بتوانند با خیال راحت مرور کنند و دسترسی سریعی به محتوای فیلترینگ داشته باشند. فیلتر شکن Safe Haven VPN یک نرم افزار قدرتمند و خارق العاده است که از امنیت و ایمنی به شدت تضمینی برخودار می باشد. شما برای اجرای برنامه های محبوب و بازی های جدید و آنلاین گوگل پلی نیاز به فیلتر شکن های مختلف ندارید. زیرا فیلتر شکن جدید کاربردی می‌تواند به راحتی به نیاز های شما در خصوص اجرای قدرتمند بازی های آنلاین همچون پابجی و کال آف پاسخ دهد.

دانلود فیلتر شکن جدید کاربردی Safe Haven VPN

زیرا از پینگ جدید و پایین برخودار می باشد. و همین امر باعث می شود بیشتر کاربران از آن استفاده کنند. اولویت دادن به حریم خصوصی آنلاین شما و افزایش تجربه اینترنت شما طراحی شده است. با یک اتصال ساده با یک کلیک، می توانید بلافاصله شبکه خود را ایمن کنید و از اطلاعات شخصی خود در برابر نشت محافظت کنید. این VPN گزارشات مرور و سابقه ی شما را ذخیره نمی کند.

این اپلیکیشن فراتر از یک فیلتر شکن

با فیلتر شکن جدید کاربردی مجموعه ای از ویژگی ها برای غنی تر کردن مرور شما کاربران می باشد. استفاده از به روز ترین تکنولوژی های نوآورانه توانسته است به بهترین روش ممکن داده های شما را رمز گذاری کند. تا بتوانید مرور امن و لذت بخشی را تجربه کنید. شامل سرور های سریع و قوی. به راحتی فقط یک کلیک وصل شوید. با انتخاب برنامه‌هایی که می‌خواهید از طریق VPN مسیردهی شوند، تضمین کرده که حفظ امنیت و حریم خصوصی افزایش یابد.

دانلود فیلتر شکن جدید کاربردی Safe Haven VPN

مناسب برای تمامی اپراتور ها

بیشتر کاربران ایران زمین. از اپراتور های همراه اول و ایرانسل استفاده می کنند. به همین خاطر داشتن فیلتر شکن جدید کاربردی در گوشی شخصی شما لازم و نیاز محسوب می شود. همچنین می توانید از وایفای نیز برای وصل شدن به سرور ها استفاده کنید. دارای سرعت زیاد و مناسب برای بازی هایی همچون پابجی و کال آف.

عبور از محدودیت های اینترنتی با فلیتر شکن Safe Haven VPN

سازنده ی فیلتر شکن جدید کاربردی با استفاده از به روز ترین پروتکل ها و اجرای آن روی اپلیکیشن. به راحتی وصل شوید و از محدودیت های اینترنتی عبور کنید. سایت هایی که فیلتر هستند را همانند بسیاری از سایت هایی که فیلتر نیستند باز می کند. با استفاده از این وی پی ان دیگر دغدغه ی قطعی اتصال، یا وصل شدن یا نشدن فیلتر شکن، به هیچ وجه نداشته باشید. هریک از کاربران فعال در دنیای اینترنتی و مجازی نیازمند فیلتر شکن قوی هستند. بدون شک این نرم افزار یکی از بهترین وی پی ان های گوگل پلی می باشد.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلو و اپلود

همان طور که مشاهده کردید. کندی و قطعی در وصل شدن آن وجود ندارد. و با تست سرعت آن متوجه شدیم از لحاض دانلود و اپلود هیچ مشکلی نخواهید داشت.

لینک دانلود فیلتر شکن Safe Haven VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *