دانلود فیلتر شکن اسب خشمگین Horse Vpn

دانلود فیلتر شکن اسب خشمگین Horse Vpn

بررسی و تحلیل سرعت اتصال و قدرت فیلتر شکن Horse Vpn

در هر نقطه از جغرافیا دسترسی به اینترنت امکان پذیر می باشد. اما گاه برای دسترسی به سایت های خارجی و داخلی نیازمند فیلتر شکن قدرتمند هستید تا بتوانید با خیال راحت به شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید. فیلتر شکن Horse Vpn یک نرم افزار قوی و جدید است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. به راحتی به سرور های قوی که در این نرم افزار قرار داده شده است متصل شوید. و مرور خاطره انگیزی را تجربه کنید. فیلتر شکن اسب خشمگین از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. یعنی شما فقط کافی است این نرم افزار را از لینک پایین دانلود کنید.

دانلود فیلتر شکن اسب خشمگین Horse Vpn

سپس بعد از نصب آن شاهد عملکرد فوق العاده ی آن خواهید بود. قدرت اتصال بسیار سریع و سرعت بی نهایت سریع در دانلود و آپلود محتوای مورد علاقه ی خود. به هر کاربری که دسترسی شخصی و بدون وقفه به شبکه را تضمین می‌کند. و از نفوذ غیرقانونی و تهدیدات سایبری جلوگیری می‌کند. به کاربران کمک می‌کند تا رسانه‌های ارتباطی جغرافیایی و سانسور شبکه غلبه کنند. و به آنها اجازه می‌دهد به دسترسی جهانی دسترسی داشته باشند.

دسترسی به سرور های آمریکا

فیلتر شکن اسب خشمگین علاوه بر امنیت بی نظیری که دارد. از سرور های فوق العاده قوی و پر سرعت نیز برخوردار می باشد. که فقط با یک کلیک می تواند به آن متصل شوید و هر سایتی را که می‌خواهید باز کنید و در آن مرور کنید، و با اجرای بازی های پابجی و کال آف تجربه ی بازی کردن را بیشتر کنید. مخصوص گیمرا و دوست دار بازی های انلاین.

دانلود فیلتر شکن اسب خشمگین Horse Vpn

ویژگی های مهم و کاربر پسند فیلتر شکن Horse Vpn

فیلتر شکن اسب خشمگین از خدمات شبکه ای و گوشی شخصی شما مانند بازی ها، ویدیوها و پخش زنده پشتیبانی می کند. به راحتی از خدمات پخش زنده برنامه اصلی مانند Douyin، Kuaishou، Taobao، Huya و Douyu TV پشتیبانی می کند. می توانید فیلم های سینمایی را با بهترین کیفیت 4K تماشا کنید و لذت ببرید‌. از پایین اومدن پینگ و قطع سرور خداحافظی کنید زیرا این نرم افزار 24 ساعته به شما کاربران عزیز خدمات رسانی می کند.

حفاظت از حریم خصوصی

به گفته ی سازنده ی خود برنامه هدف از ساخت این نرم افزار کاهش دغدغه های کاربران در هر جای این دنیا که باشند‌. با استفاده از به روز ترین نوآوری های جدید و سخت افزار های کاربردی و پیاده کردن آن روی فیلتر شکن توانسته است. فیلتر شکن ارائه دهند با کیفیت بالا و همچنین امنیت و ایمنی 100% تضمینی. پس بدون نگرانی و با اعتماد کامل این نرم افزار را دانلود کنید و به تجربه ی خود در دنیای اینترنتی اضافه کنید.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید، سرعت دانلو و اپلود این برنامه بی نهایت مورد پسند است و به راحتی می توان با عکس و فیلم های خود را دانلود یا آپلود کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Horse Vpn

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *