دانلود آسان فیلتر شکن MiHaMo VPN برای گوشی های آندروید

دانلود آسان فیلتر شکن MiHaMo VPN برای گوشی های آندروید

نصب و معرفی کامل MiHaMo VPN برای گوشی های آندروید

فیلتر شکن MiHaMo VPN یک ابزار امنیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور آسان و بدون محدودیت به اینترنت وب‌سایت‌ها و برنامه‌های دیگر دسترسی داشته باشند. این فیلتر شکن با استفاده از انواع اتصالات (مثل WiFi، داده همراه و …) ارتباط امن و محرمانه کاربران را برقرار می‌کند. این ابزار برای ک استفاده از اینترنت بدون محدودیت‌های مذکور، معمولاً برای دسترسی به وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی که در کشورهای مختلف محدود شده‌اند، استفاده می‌شود. در کل، MiHaMo VPN به کاربران امکان می‌دهد تا از اینترنت به طور امن و محرمانه استفاده کنند و از دسترسی آزاد به منابع وب برخوردار شوند.

دانلود آسان فیلتر شکن MiHaMo VPN برای گوشی های آندروید

اتصالی ضعیف در اپراتور رایتل

هر فیلتر شکنی قطعا عملکرد خوبی در برخی از اپراتور ها دارد. متاسفانه یکی از نقاط ضعف فیلتر شکن MiHaMo VPN عملکرد ضعیف آن در اپراتور رایتل باشد. این مسئله ممکن است به دلیل محدودیت‌های فنی و یا سیستم‌های فیلترینگ اپراتور باشد. برای بهبود عملکرد، می‌توانید تنظیمات مختلف و یا استفاده از اتصالات اینترنتی دیگر را امتحان کنید. همچنین از اپراتورهای دیگر یا سرویس‌های VPN دیگری استفاده کنید تا بهبودی در عملکرد خود مشاهده کنید.

دارای تایمر مدت اتصال کاربران به سرور

یکی از ویژگی های درون برنامه مشخص کردن مدت زمان اتصال کاربران به سرور است. کاربران میتوانند از این بخش به منظور اطلاع از تایم اتصالی به سرور استفاده کنند. ناگفته نماند بعضی از سرور های آن بعد از اتصالی طولانی به آن ها ممکن است سرعت و عملکرد آن ها ضعیف شود. کاربران برای رفع این مشکل میتوانند با تغییر سرور خود براحتی آن را رفع کنند.

دانلود آسان فیلتر شکن MiHaMo VPN برای گوشی های آندروید

رابط کاربری ساده اما کاربردی

رابط کاربری پیچیده در فیلتر شکن ها اغلب موجب سردرگمی افراد میشود. این فیلتر شکن با رعایت کردن این اصل توانسته است بسیاری از کاربران را سمت خود جذب کند. محیط نرم افزار این برنامه نوین و بسیار متفاوت است، همچنین کاربران پس از نصب این برنامه بصورت کاملا رایگان و بدون هیچ محدودیتی میتوانند از آن استفاده کنند. شیوه اتصال آن به سرور ها تنها به یک کلیک از جانب کاربران انجام میشود. همچنین میتوانند با وارد شدن به بخش سرور های برناه براحتی به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فیلم سنجش سرعت دانلود و آپلود میهامو وی پی ان

این تست بوسیله اپراتور رایتل و در گوشی آندروید صورت گرفته است. شما با مشاهده این فیلم بصورت گذرا نگاهی به محیط نرم افزار آن می اندازید. همچنین در ادامه آن بوسیله برنامه دقیق و محبوب سپید تست سرعت آن را می سنجیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود آن بسیار ضعیف و ناکارآمد است. طوریکه ممکن است کاربران نتوانند انتظارات خود را بوسیله آن برطرف کنند. گرچه اتصال آن در اپراتور رایتل در دید کلی ضعیف است، اما در سایر اپراتور ها و وای فای نیز عمکردی خوب و قابل قبول از خود نشان نداده است. شما میتوانید بعد از نصب و تست کامل نسبت به عملکرد آن از جانب خودتان درمورد آن قضاوت کنید.

لینک دانلود میهامو وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *