دانلود فیلتر شکن با فناوری جدید Penta VPN

دانلود فیلتر شکن با فناوری جدید Penta VPN

دسترسی راحت کاربران اندرویدی به وب سایت های مختلف

معمولا بیشتر افراد از کارایی فیلتر شکن ها آگاهی دارند ابزاری است برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محبوب. تا شما از محدودیت و فیلترنگ آن عبور کنید. و دسترسی آزادی داشته باشید. فیلتر شکن Penta VPN از آن دسته وی پی ان هایی است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است و در آن از فناوری جدید استفاده شده است. فیلتر شکن با فناوری جدید نرم افزاری دقیق و کامل برای وب گردی و رفع فیلترینگ سایت های خارجی می باشد. همه کاربران اندروید می توانند بدون هزینه به سرورهای VPN رایگان متصل شوند. و از سرورهای نامحدود VPN رایگان بدون محدودیت زمان یا سرعت لذت ببرند.

دانلود فیلتر شکن با فناوری جدید Penta VPN

یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن دسترسی به هر محتوا جهانی با سرعت بالا است . باز کردن انسداد و دسترسی به ویدیوهای پخش جریانی، فیلم ها، مسابقات ورزشی زنده، هر برنامه تلویزیونی یا گوش دادن به موسیقی بدون بافر. به وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، پخش‌کننده‌های. مسدود شده برای مرور یا دانلود هر محتوا با این نرم افزار فوق‌العاده سریع دسترسی داشته باشید.

سرور های فعال و بدون قطعی

این اپلیکیشن یعنی فیلتر شکن با فناوری جدید دارای سرور های قوی و فعال است که در هر نقطه از جغرافیا باشید. به راحتی فقط با یک کلیک وصل می شود و می توانید به آسان ترین روش وب گردی کنید و از اوقات خوش در اینترنت لذت ببرید. این فیلتر شکن سرور های قوی و سریعی دارد که با آن می تواند بازی های آنلاین را اجرا کنید. به شدت این نرم افزار ضمانتی می باشد. به گفته ی سازنده ی این وی پی ان تمام سرور های آن ضمانتی می باشد.

دانلود فیلتر شکن با فناوری جدید Penta VPN

کاربردی و قابل استفاده در هر نقطه از جغرافیا

از سادگی فیلتر شکن با فناوری جدید می توان به فضای آن اشاره کرد بک گراندی ساده که دکمه ی خاموش روشن کردن فیلتر شکن در وسط آن درج شده. که به راحتی فقط با یک کلیک پنجره ای از تجربه های جدید بر روی خود باز کنید.

اجرای بازی های آنلاین بدون کندی با Penta VPN

گاهی پیش آمده با فیلتر شکنی که در گوشی خود دارید، بازی های آنلاین را اجرا می کنید اما با کندی و قطعی وی‌پی ان مواجه می شوید. که این اصلا برای هیچ یک از گیمرا خوش آیند نمی باشد. اما با فیلتر شکن Penta VPN می توانید به راحتی هر وب سایتی را مرور کنید. و بازی های انلاین همچون پابجی، کال آف، فری فایر، کلش و دیگر بازی های موجود در اینترنت. پس گیمر های عزیز دیگر نگران پینگ ضعیف خود نباشید. یا این فیلتر شکن به تمام محدودیت ها غلبه کنید. زیرا این اپلیکیشن ناجی شما در دنیای اینترنتی و دیجیتالی می باشد.

فیلم تست و بررسی عملکرد سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار بسیار محبوب و از توجه زیادی برخوردار می‌باشد. همچنین سرعت دانلود و آپلود آن بسیار قابل پسند است در هر نقطه از جغرافیا می توانید متصل شوید.

لینک‌ دانلود فیلتر شکن Penta VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *