فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN

فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN

نیازی که افراد ممکن است به فیلتر شکن داشته باشند می تواند در هر کشوری متفاوت باشد. برای مثال دسترسی به یک فیلتر شکن در آمریکا بسیار آسان و کاربردی می باشد. کاربران ممکن است به دلیل مسائل امنیتی به یک فیلتر شکن قوی نیاز داشته باشند. از این رو در برخی از کشور های دیگر نیز می تواند دسترسی به این برنامه ها متفاوت باشد. در برخی از کشور ها دلیل اصلی دسترسی به محتوای جهانی می تواند باشد. فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN می تواند یکی از ابزار های قدرتمند باشد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN

این وی پی ان دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از تمامی این ویژگی های قدرتمند استفاده کنند. دارای سرور های قدرتمند می باشد که به تازگی به آن اضافه شده اند و روز به روز در حال بروزرسانی می باشند. این وی پی ان به تازگی منتشر شده است و برخلاف بسیاری از برنامه های این حوزه دارای ویژگی های ساده اما قدرتمند می باشد. سرور های گسترده و پراکنده شده در کشور های متفاوت موجب شده است کاربران با نصب این نرم افزار به برنامه های دیگر هیچ نیازی نداشته باشند.

وجود سرور های قوی عربی در RAJA BOSS VPN

این سرورها به کاربران این امکان را می‌ دهند که با سرعت بالا و پایداری قابل توجهی به اینترنت متصل شوند. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که به محتوا های خاصی در کشور هایی مانند مصر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی دسترسی دارند، حیاتی است. سرور های واقع در این کشورها به کاربران اجازه می‌ دهند تا با آدرس IP محلی به سایت‌ ها و خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه نگرانی از فیلترینگ یا مسدود شدن آنها داشته باشند. از این رو محدود به این سرور ها نمی باشد زیرا دارای سرور های قدرتمندی از سایر کشور های دیگر نیز می باشد.

فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN

بررسی بخش Logs در برنامه

یکی از مسائل مهم در استفاده از VPN ها، موضوع حریم خصوصی و مدیریت داده‌ هاست. فیلتر شکن جدید و پیشرفته RAJA BOSS VPN به وضوح در این مورد متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربران خود است. این ابزار فیلتر شکن سیاست‌ های روشنی در زمینه ثبت تحقیقات (Logs) دارد. به طور کلی، این شرکت هیچگونه اطلاعاتی در مورد فعالیت‌ های آنلاین کاربران ثبت نمی‌ کند. این بدان معناست که کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر از این که داده‌ های شخصی آنها تحت هیچ شرایطی در برخی از مکان‌ ها ذخیره و یا به اشتراک گذاشته نمی‌ شود، به فعالیت‌ های خود ادامه دهند.

استفاده از پروتکل ایمن OpenVPN

یکی از اصلی‌ ترین ویژگی‌ های فیلتر شکن جدید و پیشرفته، استفاده از پروتکل OpenVPN است. این پروتکل به دلیل امنیت بالایی که دارد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ ها برای ایجاد اتصالات ایمن شناخته می‌ شود. همچنین از روش‌ های رمزنگاری قوی استفاده می‌ کند که داده‌ های کاربران را از نظر حریم خصوصی محافظت می‌ کند. این پروتکل با ایجاد تونل‌ های مجازی برای داده‌ ها، از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری می‌ کند.

لینک دانلود فیلتر شکن RAJA BOSS VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *