دانلود فیلتر شکن لوکی Loki VPN

دانلود فیلتر شکن لوکی Loki VPN

دسترسی به سایت های محبوب و کاربری

برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محبوب افراد به ناچار از وی پی ان استفاده می کنند. تا بتوانند به راحتی در هر کجای کشور که باشند. بتوانند سایت های مختلف را رفع فیلتر کنند و با اعتماد کامل وب گردی کنند. فیلتر شکن Loki VPN یک نرم افزار به شدت قوی و سریع است از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. با خیال راحت افراد می توانند در هر نقطه از جغرافیا که باشند مرور کنند. و به وب گردی خود ادامه دهند. فیلتر شکن لوکی یک تجربه مرور اینترنت امن و خصوصی را ارائه می دهد و تضمین می کند.

دانلود فیلتر شکن لوکی Loki VPN

که فعالیت های آنلاین شما ناشناس و محافظت می شود. چه بخواهید به محتوای محدود منطقه دسترسی داشته باشید. اتصال سریع به Wi-Fi خود را ایمن کنید یا به صورت خصوصی مرور کنید، Loki VPN یک سرویس قابل اعتماد و سریع ارائه می دهد. به راحتی و بدون دغدغه بازی های روز دنیا را اجرا کنید بدون نگرانی و دغدغه ای که به مرور شما آسیب برساند. برای دور زدن محدودیت های جغرافیایی و دسترسی به محتوای مورد علاقه خود، به سرورهای چندین کشور متصل شوید.

حفاظت از امنیت و ایمنی صدرصد رایگان

با Loki VPN اتصال شبکه شما از طریق یک کانال رمزگذاری شده منتقل می شود. از اطلاعات خصوصی شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند و وجود دسترسی هر شخص ثالثی را محدود می کند. و از ایمن بودن داده های شما اطمینان می دهد.‌ سازنده ی این نرم افزار از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این وی پی ان لوکی استفاده کرده است. تا کاربران بتوانند مروری امن را تجربه کنند. این اپلیکیشن یک VPN به روز جدید می باشد و مدت زیادی از انتشار آن در گوگل پلی نمیگذرد.

دانلود فیلتر شکن لوکی Loki VPN

اتصال سریع به سرور های فیلتر شکن لوکی Loki VPN

تجربه ی سریع و پایدار، به شما امکان می دهد بدون انتظار و درنگی از یک تجربه شبکه پرسرعت لذت ببرید. با خیال راحت در وب سایت های خارجی مرور کنید. و تجربه آنلاین بودن خود را به روز کنید. اجرای بازی های آنلاین روز دنیا همانند پابجی، کال آف، کلش، فری فایر. دیگر با پینگ ضعیف و کند خداحافظی کنید و از سرعت بازی های خود لذت کافی ببرید. اجرای راحت شبکه های اجتماعی و کاربر پسند همانند اینستاگرام با فلیتر شدن آن در کشور قطعا این وی پی ان نیاز پیدا خواهید کرد.

طراحی فوق العاده و کاربرد پسند

طراحی رابط کاربری ساده و جذاب و همچنین راحتی اتصال کار را برای کاربران آسان کرده است. حتی کاربرانی که برای اولین بار از VPN استفاده می کنند می توانند به سرعت شروع به کار کنند و از وب گردی خود لذت ببرند. مناسب برای تمام سنین و استفاده هر یک از کاربران از نرم افزار.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

 

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان به شدت کابر پسند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Loki VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *