ورود به دنیای آزاد اینترنت با فیلتر شکن HB VPN + لینک دانلود مستقیم

ورود به دنیای آزاد اینترنت با فیلتر شکن HB VPN + لینک دانلود مستقیم

دانلود و بررسی سریع فیلتر شکن HB VPN برای آندروید

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران از مسئولیت محدودسازی دسترسی به برخی از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین توسط دولت‌ها و ارگان‌های نظامی و امنیتی در داخل و خارج از کشور خودشان رنج می‌برند. اما به لطف فناوری‌های فیلترینگ، امکان رفع این محدودیت‌ها و دسترسی آسان به محتواهای مختلف با استفاده از ابزارهایی مانند فیلتر شکن‌ها به وجود آمده است. یکی از این ابزارها، فیلتر شکن HB VPN است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با سرعت بالا، فیلترینگ را رفع کرده و به محتواهای دسترسی آسان دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی این ابزار مهم و کارآمد بپردازیم.

ورود به دنیای آزاد اینترنت با فیلتر شکن HB VPN + لینک دانلود مستقیم

انتخاب اپراتور و اتصال فقط با یک کلیک

یکی از نکاتی که این نرم افزار در صفحه اول برنامه به آن اشاره کرده است زیاد شدن کاربران و مدیریت سرور ها است. برای حل این مشکل سازنده آن پیشنهاد داده است که اگر سرور مورد نظر به هر دلیلی قطع شد یکبار برنامه را ببندید و مجدد به آن وارد شوید. همچنین کاربران همه اپراتور ها به علاوه کسانی که از اینترنت خانگی استفاده میکنند میتوانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. در قسمت بالای صفحه اصلی برنامه شما میتوانید اپراتور خود را انتخاب کرده و فقط با یک کلیک به سرور مورد نظر خود متصل شوید.

عدم تشخیص لوکیشن سرور ها در HB VPN

یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن عدم نمایش لوکیشن سرور ها برای کاربران است. گرچه برای بسیاری از کاربران این ویژگی زیاد مشکل ساز نیست منتهی افرادی هستند که به دلیل استفاده هدفمند از فیلتر شکن دیدن سروری که با آن متصل شده اند حائز اهمیت است. این خود میتواند یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن باشد. که سازنده آن با اضافه کردن یک بخش اتصال دستی و خودکار به سرور ها میتواند عملکرد برنامه خود را براحتی ارتقا دهد.

ورود به دنیای آزاد اینترنت با فیلتر شکن HB VPN + لینک دانلود مستقیم

فیلم کوتاه تست و بررسی سرعت اچ بی وی پی ان

با توجه به رابط کاربری آسان و محیط نرم افزاری ساده این فیلتر شکن میتوانیم بپردازیم به تست سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن. هرکاربری برای انتخاب فیلتر شکن بیشتر از هر موضوعی به سرعت دانلود و آپلود آن اهمیت می دهد. در فیلم زیر که پیشنهاد میشود حتما به آن نگاه کنید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را به چالش میکشیم.

همانطور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن مطلوب و بسیار کارآمد است. البته انتخاب آن به انتظار کاربر از یک برنامه به عنوان فیلتر شکن برمی گردد. اما ما بصورت عامبانه و با در نظر گرفتن رایگان بودن این برنامه آن را مورد قضاوت قرار می دهیم. سرعت آپلود آن تقریبا صفر است که این میتواند کاربر را به شدت اذیت کند و قطعا نیاز به بهینه سازی از طرف سازنده این فیلتر شکن دارد.

آیا گوشی هایی با آندروید پایین 5 میتوانند از این فیلتر شکن پشتیبانی کنند؟

در توضیحات این برنامه نوشته شده که آندروید 5.1 به بالا میتوانند از این برنامه استفاده کنند. پایین تر از آن را متاسفانه نمی تواند پشتیبانی کند.

لینک دانلود فیلتر شکن HB VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *