دانلود و نصب کانگورو وی پی ان Kangaroo VPN

دانلود و نصب کانگورو وی پی ان Kangaroo VPN

تجربه ی مروری سریع با وی پی ان قدرتمند Kangaroo VPN

یکی از مهم ترین قابلیت های فیلتر شکن های امروزه ساده بودن طراحی آن و اما قدرت و سرعت فوق العاده هر یک از وی پی ان های امروزه است. به طوری که شما کاربران به راحتی فقط با یک کلیک متصل شوید و مروری امن را تجربه کنید. وی پی ان Kangaroo VPN از این قابلیت‌ مستثنا نیست و از امنیت و ایمنی تضمینی و سرویس دهی فعال برخوردار می باشد. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط با یک کلیک می توانید متصل شوید. و تجربه ی جدید و بهتری برای خود و دوستانتان رقم بزنید. شما برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت ها فقط به یک کلیک نیاز دارید.

دانلود و نصب کانگورو وی پی ان Kangaroo VPN

هنگامی که وی پی ان کانگورو را نصب می کنید شما فقط با یک کلیک می‌توانید متصل شوید. و امنیت و سرعت را به بهترین شکل می‌توان تجربه کنید. لازم به ذکر است در این وی پی ان از سرور های قوی و سریع استفاده شده است. تا در هر نقطه از جغرافیا که باشید بتوانید متصل شوید. پرسرعت در سراسر جهان، بدون محدودیت سرعت، بدون تاخیر، بازی، ویدیو، موسیقی، دسترسی به هر برنامه در هر زمان و هر مکان داشته باشید. و از تجربه ی خود لذت ببرید.

حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران

مهم ترین بخش هر نرم افزاری امنیت آن است، و اینکه چقدر به حریم خصوصی مخاطبین خود اهمیت می دهند. سازنده ی وی پی ان کانگورو تضمین کرده است. امنیت این وی پی ان بسیار قوی و محافظ کارانه است و از جدید ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده شده است. بعد از مرور و وب گردی هیچ یک از سابقه ی شما در دسترس سازنده قرار نمی گیرد، پس با خیال راحت وب گردی کنید.

دانلود و نصب کانگورو وی پی ان Kangaroo VPN

وی پی ان ضد نفوذ

هر شخصی بعد از نصب برنامه و اطمینان از ایمنی آن و داشتن حس رضایت نسب به عملکرد آن بدون وقفه سعی در معرفی فیلتر شکن به دوستان و اطرافیان خود می باشد. زیرا یک VPN ضد نفوذ و ایمن به کاربران اطمینان مروری امن را می دهد. همچنین این نرم افزار از سرور های تازه و متصل استفاده کرده است و سازنده ی آن علاوه بر امنیت به سرعت عملکر برنامه نیز توجه ویژه ای کرده است.

اجرای بازی های آنلاین با Kangaroo VPN

مناسب برای کاربران گیمر می باشد و با وی پی ان کانگورو افزار به سراغ فیلتر شکن دیگری نمی روند. اجرای بازی های آنلاین پابجی، کال آف، فری فایر، کلش، کال آف، با سریع ترین پینگ موجود که به راحتی به بازی های روز دنیا را اجرا کنید. همچنین اجرای سریع برنامه های اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و اشتراک گذاری سریع عکس و فیلم های خود.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر فیلتر شکن بسیار سریع و قابل دسترسی همه کاربران می باشد. پس با نصب و دانلود وی پی ان کانگورو دیگر با قطعی و کندی اینترنت خداحافظی کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Kangaroo VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *