دانلود مستقیم فیلتر شکن Finu VPN برای گوشی های آندروید

دانلود مستقیم فیلتر شکن Finu VPN برای گوشی های آندروید

دور زدن آسان تحریم ها با فیلتر شکن Finu VPN

فیلترینگ یک روش استفاده از فیلترها و محدودیت‌ها برای محافظت از دسترسی به محتواهای مشخص است. این محدودیت‌ها معمولاً توسط دولت یا نهادهای دیگر به منظور کنترل دسترسی به اینترنت، تصفیه مطالب، یا حتی محدودکردن ارتباطات اعمال می‌شود.

برای رفع فیلترینگ و دسترسی به محتواهای مسدود شده، ابزارهایی نظیر فیلتر شکن‌ها استفاده می‌شود. یکی از فیلتر شکن‌های معروف Finu VPN است. Finu VPN ابزاری است که به شما امکان می‌دهد ترافیک اینترنت خود را از طریق سرورهای مختلف و مخفی‌سازی آی‌پی خود، به جای شناسایی و فیلتر شدن توسط سرویس دهنده‌ها، مسدودکنندگان یا نهادهای دیگر، ردیابی کنید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Finu VPN برای گوشی های آندروید

Finu VPN دارای سرور های قدرتمند از آمریکا

فیلترشکن فینو وی پی ان یک سرویس VPN با سرورهای قدرتمند در آمریکا است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت امن و خصوصی از اینترنت استفاده کنند. با استفاده از فینو وی پی ان، کاربران می‌توانند به راحتی به محتوای محدود شده جغرافیایی دسترسی یابند و از اینترنت بدون محدودیت استفاده کنند. از طریق سرورهای قدرتمند در آمریکا، کاربران می‌توانند به راحتی به سایت‌ها و خدمات آنلاین محدود شده در این ناحیه دسترسی یابند.

دارای رابط کاربری آسان و سریع

این فیلتر شکن به دلیل عدم اضافه کردن کلید های اضافی در محیط نرم افزار باعث شده است که کاربران براحتی از آن استفاده کنند. همچنین این ویژگی باعث شده سرعت برنامه بالاتر رفته و در وقت کاربران صرفه جویی کند. همچنین افراد پس از نصب براحتی میتوانند تنها با یک کلیک به سرور مورد نظر متصل شوند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Finu VPN برای گوشی های آندروید

عدم کلیک بر روی لینک های داده شده درون برنامه برای حفظ امنیت

یکی از نکته هایی که تیم سازنده Finu VPN به آن اشاره کرده است. عدم اداره کردن سایت هایی است که پیوند آن ها در برنامه به نمایش گذاشته میشود. بنابراین توصیه کرده است که قبل باز کردن لینک ها حفظ حریم خصوصی آن ها را کامل بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود فینو وی پی ان 

باتوجه دارا بودن ویژگی های مثبت درون برنامه میتوانیم به بخش تست سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بپردازیم. این فیلم میتواند به وضوع سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را برای شما به نمایش بگذارد.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن از لحاظ دانلود کردن خوب و قابل قبول است. متاسفان مانند بسیاری از فیلتر شکن ها سرعت آپلود آن بسیار پایین و نیاز به بهینه سازی از طرف سازنده آن دارد.

آیا استفاده از فینو VPN رایگان است ؟

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن رایگان بودن آن است. کاربران پس از نصب آن حتی بدون ثبت نام و ایجاد حساب کاربری میتوانند از آن براحتی استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن فینو وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *