دانلود وی پی ان سریع با لینک مستقیم X RAY VPN

دانلود وی پی ان سریع با لینک مستقیم X RAY VPN

دسترسی به سرور های قدرتمند در سراسر دنیا

با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربران زیادی روی به دانلود فیلتر شکن های گوگل پلی آورده اند. تا بتوانند راحت تر مرور کنند و بازی های آنلاین را اجرا کنند. بدهی است برای دسترسی‌ سریع تر به دنیای گیم و برنامه های شبکه اجتماعی نیازمند فیلتر شکن سریع و قدرتمند هستید. وی پی ان X RAY VPN یک نرم افزار قوی و ایمن است که کار را برای شما در اینترنت راحت تر کرده است. یعنی شما با خیال راحت می توانید مرور کنید و در سایت های خارجی و داخلی گشت و گذار کنید. سایت هایی که به دلایل سیاسی مسدود شده اند را با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رفع فیلترینگ کنید. و راه را برای خود هموار کنید.

دانلود وی پی ان سریع با لینک مستقیم X RAY VPN

وی پی ان سریع با لینک مستقیم به شما امکان دانلود سریع فقط با یک کلیک با لینک مستقیم که پایین درج شده است. بهرمندی از سرور های قوی در سراسر دنیا از جمله آمریکا، کانادا، روسیه، آلمان، اتریش، و غیره. که شما بتوانید بدون دغدغه در هر نقطه از جغرافیا که باشید متصل شوید. شما لایق مرور امن و سریع هستید پس با دانلود و نصب این وی پی ان لذت کافی را از دنیای اینترنتی نصیب خود کنید.

به روز ترین پروتکل های امنیتی

از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند و با استفاده از به روز ترین پروتکل های امنیتی. به کاربران خود اطمینان خاطر برای وب گردی داده است. آدرس IP شما را پنهان می‌کند به طوری که قابل شناسایی نباشید و به نظر می‌رسد که از مکان دیگری در حال مرور هستید. این امر هویت و مکان شما را خصوصی نگه می‌دارد و وب گردی امن را تجربه می کنید. همچنین از داده های شخصی شما در برابر وایفای خانگی نیز محافظت می کند.

دانلود وی پی ان سریع با لینک مستقیم X RAY VPN

پر سرعت مثل وی پی ان X RAY VPN

برای هر یک از کاربران عزیز پیش آمده است که از وی پی انی استفاده کنند که در عین مرور با قطعی مواجه شوند و یا کندی بیش از حدی را باید تجربه کنید. اما با وی پی ان سریع با لینک مستقیم به راحتی می توانید به همه ی سایت ها دسترسی پیدا کنید‌. و از به روز ترین سرور های موجود در آن استفاده کنید. یک VPNمتصل است از اتصالات پرسرعت بدون افت کیفیت و امنیت لذت ببرید.

محیط نرم افزار ساده و کاربردی

بعد از نصب و اجرای وی پی ان متوجه ی بک گراند جذاب و دلنشین و همچنین طراحی زیبای آن توسط سازنده باعث شده کاربران زیادی را به خود جذب کند. همچنین یک برنامه ی کاربردی می باشد و به راحتی می توانید فقط با یک کلیک به اتصال سریع و هوشمند دسترسی پیدا کنید. استفاده کلید های برنامه در بهترین نقاط بک گراند گوشی که کاربران به آن دسترسی‌ راحت تری را داشته باشند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار عالی و بی نقص می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن X RAY VPN

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود وی پی ان سریع با لینک مستقیم X RAY VPN”

  1. نسرین نیم‌رخ

    چرا نمیتونم وارد ایمیل خودم بشم میگه مشکلی…..ب سرور……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *