دسترسی سریع به محتوای مسدود شده با Speed Booster VPN

دسترسی سریع به محتوای مسدود شده با Speed Booster VPN

دسترسی به محتوای مسدود شده با Speed Booster VPN

دور زدن فیلترینگ و رفع تحریم از جمله نیازهای مهم در دنیای اینترنت امروزی است. به منظور دسترسی آزاد به اطلاعات و منابع مختلف، استفاده از ابزارهایی مانند Speed Booster VPN می‌تواند به شما کمک کند. این ابزارها با ایجاد یک اتصال امن و رمزگذاری شده، امکان دسترسی به وبسایت‌ها و سرویس‌های مسدود‌شده توسط فیلترینگ را فراهم می‌کنند. همچنین، با استفاده از Speed Booster VPN، می‌توانید سرعت اینترنت خود را افزایش داده و به طور عمده از پهنای باند خود بهره ببرید. اگر به دنبال راهی سریع و موثر برای فیلترینگ و رفع تحریم هستید، Speed Booster VPN یک گزینه مناسب و کارآمد برای شما خواهد بود.

دسترسی سریع به محتوای مسدود شده با Speed Booster VPN

اتصال آسان به مکان هوشمند با Speed Booster VPN

یکی از ویژگی های خوب این فیلتر شکن اتصال هوشمند و خودکار به لوکیشنی است که براساس سرعت و همچنین نوع اینترنت کاربر تعیین میشود. این ویژگی باعث میشود در وقت افراد صرفه جویی شود و همچنین بهترین سرور ممکن را مورد آزمایش قرار دهد.

نمایش سرعت دانلود و آپلود سرور ها

بعد از اتصال به سرور مورد نظر سرعت دانلود و آپلود سرور در پایین صفحه به نمایش گذاشته میشود. کاربر میتواند با بررسی سرعت آن از اتصال خود مطمئن شود و نسبت به این که بخواهد از آن استفاده کند با توجه به انتظارات خود تصمیمی بهتر و دقیق تر بگیرد.

تنظیماتی ساده و اتصالی آسان در سپید بوستر وی پی ان

این نرم افزار تنظیماتی بسیار ساده را در خود دارد که نیاز به تغییرات پیچیده در آن نیست. و بیشتر کارایی آن بصورت خودکار انجام میشود که این باعث شده دارای محیطی ساده و رابط کاربری آسان باشد. این ویژگی باعث میشود کاربران در استفاده از این برنامه دچار سردرگمی نشوند و از آن براحتی استفاده کنند.

دسترسی سریع به محتوای مسدود شده با Speed Booster VPN

آیا سرعت دانلود و آپلود سپید بوستر VPN نیاز به بهینه شدن دارد ؟

یکی از ویژگی هایی که خیلی مهم است و به بیشتر فیلتر شکن ها براساس آن از طرف کاربران امتیاز داده میشود سرعت دانلود و آپلود آن ها است. در فیلم زیر به بررسی سرعت دانلود و آپلود این برنامه می پردازیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن متوسط رو به پایین است که ممکن است بسیاری از کاربران نسبت به استفاده از آن به دلیل سرعت دانلود آن منصرف شوند. سرعت آپلود در این برنامه بسیار پایین بوده که نمی تواند گزینه خوبی جهت استفاده از آن در آپلود کردن باشد.

عمکرد Speed Booster VPN در اپراتور های مختلف

هر فیلتر شکنی میتواند عملکرد بهتری در یکسری اپراتور ها داشته باشد. این فیلتر شکن هم به نوبه خود در برخی از اپراتور ها نمی تواند به خوبی عمل کند. اتصال آن در همه اپراتور ها و اینترنت خانگی امکان پذیر است، با این تفاوت که میتواند در اپراتور رایتل بهتر عمل کند و سرعت بالاتر و اتصالی پایدار تر را برای کاربران فراهم سازد.

لینک دانلود فیلتر شکن سپد بوستر وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *