دسترسی به اینترنت آزاد با برنامه TiZi VPN + لینک دانلود

دسترسی به اینترنت آزاد با برنامه TiZi VPN + لینک دانلود

دسترسی به اینترنت آزاد با برنامه TiZi VPN

برنامه TiZi VPN یک ابزار آنلاین است که امکان دسترسی به اینترنت را بدون محدودیت‌های محلی یا دسترسی به سایت‌ها یا خدمات آنلاین مسدود شده از سوی دولت یا سازمان‌های دیگر، فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، اطلاعات شما از طریق یک سرور رمزنگاری شده انتقال داده می‌شود تا امنیت بیشتری ارائه شود.

همچنین می‌توانید از مکان‌های مختلف دنیا به اینترنت وصل شوید و هویت خود را مخفی کرده و حریم خصوصی خود را حفظ کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید به سایت‌ها و خدماتی دسترسی داشته باشید که ممکن است محدود یا فیلتر شده باشند.

دسترسی به اینترنت آزاد با برنامه TiZi VPN + لینک دانلود

تضمین امنیت از طرف سازنده TiZi VPN

طبق گفته سازنده این برنامه حفظ حریم خصوصی کاربران اولویت اصلی و مهم آن هاست. TiZi VPN کل فعالیت اینترنتی شما را در پوششی از رمزگذاری پنهان می کند، از داده های شما در برابر مجرمان سایبری و حتی ارائه دهنده خدمات اینترنتی محافظت می کند. که این میتواند یکی از ویژگی های مهم این فیلتر شکن باشد که کاربران بتوانند با خیال راحت از این فیلتر شکن استفاده کنند.

با تی زی وی پی ان یک قدم جلوتر از نقض داده ها باشید

در دنیای به هم پیوسته امروزی، نقض داده ها یک تهدید همیشه حاضر است. این فیلتر شکن با قدرتی بالا از شما در برابر نقض های داده در امان نگه می دارد. و در صورت افشای اعتبارنامه شما فوراً به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد سریع اقدام کنید و از حساب های در معرض خطر خود محافظت کنید.

دسترسی به اینترنت آزاد با برنامه TiZi VPN + لینک دانلود

مجموعه ای از ویژگی ها در دسترس از TiZi وی پی ان برای کاربران

  • VPN برای امنیت بیشتر
  • پروتکل قدرتمند V2ray VPN برای سرعت های فوق العاده
  • داده های بیشتر برای دسترسی ایمن به اینترنت
  • بیش از 11 سرور جهانی برای عملکرد توربوشارژ
  • محافظت از دستگاه های بیشتر بدون محدودیت
  • VPN برای یک لایه اضافی از حریم خصوصی
  • حفاظت آنلاین بدون دردسر با اتصال خودکار VPN
  • برنده جایزه 24/7
  • دارای پشتیبانی و پاسخگویی سریع

فیلم کامل تست و بررسی محیط نرم افزار

در فیلم زیر با نگاهی گذرا به محیط نرم افزار و نحوه اتصال آن شروع میکنیم. و در ادامه به بررسی سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن می پردازیم. این فیلم خود میتواند نشان دهد که عملکرد این فیلتر شکن نیاز به بهینه سازی دارد یا خیر.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن بسیار خوب و قابل قبول است. متاسفان سرعت آپلود این فیلتر شکن تقریبا صفر است و همین موضوع میتواند نشان دهد که در میان تمامی نکات مثبتی که این برنامه در خود دارد کاربر را میتواند دچار مشکل کند.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن تی زی وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *