دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL

آموزش دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL

برای دسترسی به برخی از سایت های قدرتمند که در برخی از کشور ها محدود شده اند نیاز است از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید. از این رو برای بسیاری از افراد دسترسی به برخی از وی پی ان ها بسیار سخت است. یکی از مهم ترین دلایل آن ها می تواند خریداری یا دسترسی به سرور های پرو در آن باشد. که برای خیلی از کاربران ممکن است امکان پذیر نباشد. دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود باشد. زیرا کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند به جدید ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند.

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL

برای کاربرانی که می خواهند به سرور های این نرم افزار متصل شوند فقط کافی است آن را نصب و وارد آن شوند. در مرحله بعدی افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای و ثبت نام درون برنامه به جدید ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند. این می تواند یکی از بهترین دلایل برای دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان باشد. زیرا لازمه استفاده از آن ها فقط دانلود و نصب آن ها می باشد. دارای یکسری از ویژگی های منفی نیز درون خود می باشند که کاربران ممکن است به آن ها توجه نداشته باشند.

PM TUNNEL دارای ویژگی چک آپدیت درون برنامه

یکی از ویژگی‌ های برجسته و قدرتمند PM TUNNEL، امکان چک آپدیت درون برنامه‌ای است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌ دهد که به‌راحتی و بدون نیاز به جستجوی دستی، نسخه‌ های جدید برنامه را دریافت و نصب کنند. با این ویژگی، کاربران همیشه از آخرین امکانات و به‌روزرسانی‌ های امنیتی بهره‌ مند می‌ شوند. این امر به‌ ویژه برای اطمینان از عملکرد بهینه و حفظ امنیت دستگاه‌ های کاربران اهمیت دارد. به این صورت ممکن است برای دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان اقدام کنید از این رو با استفاده از لینک قرار داده شده در آخر مقاله براحتی می توانید این کار را انجام دهید.

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان PM TUNNEL

مناسب تمامی اپراتورهای ایرانی

این نرم افزار قوی به گونه‌ ای طراحی شده که با تمامی اپراتور های ایرانی سازگار است. این سازگاری گسترده به کاربران اجازه می‌ دهد تا بدون نگرانی از مشکلات اتصال، از خدمات VPN استفاده کنند. فرقی نمی‌ کند که از کدام اپراتور اینترنتی استفاده می‌کنید؛ PM TUNNEL تضمین می‌ کند که شما به راحتی و با سرعت بالا به سرورهای خود متصل شوید و از مرور اینترنت بدون محدودیت لذت ببرید.

دارای گزینه Import Config

گزینه Import Config در این وی پی ان یکی از ویژگی‌ های کاربردی و مهم است. این قابلیت به کاربران امکان می‌ دهد تنظیمات و پیکربندی‌ های خود را به صورت فایل وارد برنامه کنند. این ویژگی به‌ ویژه برای کاربرانی که تنظیمات خاصی را برای اتصال نیاز دارند یا می‌ خواهند به راحتی و سریع تنظیمات را بین دستگاه‌ های مختلف خود به اشتراک بگذارند، بسیار مفید است. با استفاده از Import Config، کاربران می‌ توانند به‌سرعت و بدون نیاز به تنظیمات دستی مکرر، از سرویس VPN استفاده کنند. برای دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن PM TUNNEL

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *