دانلود فیلتر شکن کم حجم NewNode VPN بصورت رایگان

دانلود فیلتر شکن کم حجم NewNode VPN بصورت رایگان

دانلود و بررسی فیلتر شکن NewNode VPN برای آندروید

تحریم و فیلترینگ به محدودیت و ممانعت از دسترسی به برخی منابع و سرویس‌های اینترنتی توسط دولت‌ها یا سازمان‌هایی اشاره دارد. این تحریم‌ها و فیلترینگ‌ها معمولاً به منظور کنترل و نظارت بر جریان اطلاعات در اینترنت، حفظ امنیت ملی یا محدود کردن دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در نظرات این سازمان‌ها سنگین بوده و ناخوشایند تلقی می‌شوند، انجام می‌شوند.

NewNode VPN یکی از شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) است که برای دستگاه‌های اندروید توسعه داده شده است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید با اتصال به سرور‌های مستقر در مناطق دیگر، ارتباط شبکه‌ای خود را از طریق نقاط خوب ایجاد کنید و محدودیت‌ها را دور بزنید. فیلتر شکن NewNode VPN امکان دسترسی به سایت‌ها و خدماتی را که تحت تحریم قرار دارند، فراهم می‌کند.

دانلود فیلتر شکن کم حجم NewNode VPN بصورت رایگان

NewNode VPN دارای اتصالی سریع و آسان

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن اتصالی سریع به سرور های مورد نظر است. شما پس از نصب برنامه به دلیل محیط نرم افزاری ساده آن تنها با یک کلیک میتوانید به سرور های فیلتر شکن متصل شوید. همچنین این فیلتر شکن دارای رابط کاربری بسیار ساده و مورد پسند کاربران است طوریکه هر شخصی به راحتی پس از نصب آن میتواند از آن استفاده کند.

روشن کردن اتوماتیک وای فای و بلوتوث جهت اتصال به سرور

یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن روشن کردن خودکار وای فای و بلوتوث برای اتصال به سرور ها است. ممکن است فیلتر شکن و سازنده آن از این موضوع نیت و قصد بدی نداشته باشد. اما حس خوبی را برای کاربران ایجاد نمی کند زیرا بسیاری از کاربران از این موضوع شاکی بوده و آن را در گوگل پلی بخش نظرات برنامه مطرح کرده اند.

دانلود فیلتر شکن کم حجم NewNode VPN بصورت رایگان

تست سرعت نیو نود وی پی ان در آندروید

این فیلتر شکن برخلاف کم حجم بودن آن میتواند سرعت خوبی داشته باشد. اما برای بررسی این موضوع از برنامه سپید تست استفاده میکنیم و با اتصال به یکی از سرور های این فیلتر شکن و وارد شدن به سپید تست آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود آن قابل قبول بوده اما سرعت آپلود آن بسیار ناچیز و ضعیف است. و ممکن است کاربر برای آپلود های مورد نظر دچار مشکل شود.

بررسی میزان نصب و نظرات کاربران در گوگل پلی

این فیلتر شکن بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است همچنین نمره 3.6 را دریافت کرده است. نظرات اخیر این فیلتر شکن نشان می دهد نیاز به بهینه سازی دارد زیرا بسیاری از کاربران حس نارضایتی به آن داشته اند. ناگفته نماند بسیاری از مزیت های مثبت را در خود جای داده است اما متاسفانه عملکردی خوب و کار آمدی را از خود در تست و بررسی های انجام شده از طرف تیم ما نشان نداده است.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن NewNode VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *