دانلود وی پی ان همه کاره PMC VPN

دانلود وی پی ان همه کاره PMC VPN

سازگاری با همه ی اپراتور های تلفن همراه

بدون شک بیشتر فیلتر شکن ها نمی توانند همزمان چندتا اپراتور را پشتیبانی کنند یا ممکن است از سرعت کمی برخردار باشند. کاربران نیز به دنبال وی پی انی می گردنند که بتواند بیشتر این اپراتور ها را ساپورت کند و سرعت بالایی داشته باشند. مردمم لزوما از فیلتر شکنی حمایت می کنند که این خصوصیات را در خود داشته باشد. وی پی ان PMC VPN یک نرم افزار قوی و پر سرعت برای دستگاه های اندروید و سازگار برای همه ی اپراتور ها. برای مثال همراه اول، ایرانسل، به خصوص رایتل و سایر اپراتور های همراه و وایفای می باشد. این اپلیکیشن یک وی پی ان همه کاره است.

دانلود وی پی ان همه کاره PMC VPN

بخاطر داشتین چنین خصوصیاتی بیش از انتظار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. که حتی با این که از وی پی ان های جدید و تازه ی بازار گوگل پلی می باشید بیش از 1000 نصب را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن‌ بسیار امن و قابل اعتماد است. به طوری که تمام داده های شما رمزگذاری می شوند و هیچ شخص دیگری نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. دارای سرور های سریع از بیشتر کشور های جهان که شما عزیزان بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سادگی و استفاده ی آسان از پی ام سی وی پی ان

این فیلتر شکن از محیط نرم افزاری ساده برخوردار می باشد. و استفاده ی آسان از آن توانسته است برای همه سنین مناسب باشد و آن را نصب کنند. شامل سرور های زیاد و سریع که می توانید با هر اپراتوری از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل، وایفای و غیر.. به آن وصل شوید. و از تجربه ی وب گردی خود در سایت های فیلترینگ و محدود نهایت لذت را ببرید‌. با نگاهی گذرا به این اپلیکیشن می توان متوجه شد. که تیم سازنده ی آن تمام تلاش خود را برای طراحی PMC VP صرف کرده اند.

دانلود وی پی ان همه کاره PMC VPN

میزان رضایت افراد از سرعت سرور های وی پی ان همه کاره

وی پی ان همه کاره با داشتن پشتیبانی قوی و سرور های پر سرعت. با جدید ترین امکانات برای اتصال سریع توانسته است به خواسته ی مردم پاسخ دهد. سرور های متنوع شامل بیشتر کشور ها از جمله ایالات متحده آمریکا، کاندا، آلمان، هلند، بریتانیا، استرالیا، سنگاپور، ژاپن، فرانسه، هنگ کنگ، سوئیس، روسیه، برزیل، مالزی، تایلند، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، هند وغیره.. می باشد. سازگار شدن این فیلتر شکن به گوشی های موبایل اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، شیوآمی. پس با خیال راحت می تواند به هر کدام از این سرور ها متصل شوید و از آزادی اینترنتی لذت ببرید.

استفاده از نرم افزار های مختلف با استفاده از وی پی ان PMC VPN

از این فیلتر شکن قوی می تواند برای بیشتر برنامه ها قابل استفاده‌ باشد. از جمله برای پابجی موبایل، برای فورتنایت، برای کال آف دیوتی، برای یوتیوب، برای اینستاگرام، برای تلگرام می توان از آن استفاده کرد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور مشاهده کردید فیلتر شکن از سرعت بالایی برخوردار می باشد. که می توانید به راحتی از آن در تمام سایت های فیلتر که و برنامه ها استفاده کنید. و دیگر نگرانی داشتن یه فیلتر شکن خوب را نداشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن PMC VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *