فیلتر شکن OG VPN دارای سرور های قدرتمند و سریع + دانلود با یک کلیک

فیلتر شکن OG VPN دارای سرور های قدرتمند و سریع + دانلود با یک کلیک

وجود فیلترینگ و رفع سریع آن با فیلتر شکن OG VPN

فیلترینگ یک مسئله جهانی در حوزه اینترنت است که توسط برخی کشورها و سازمان‌ها بر روی دسترسی افراد به محتواهای اینترنتی اعمال می‌شود. این فیلترینگ می‌تواند به عنوان یک محدودیت برای دسترسی به اطلاعات و سرویس‌های اینترنتی به وجود آید و معمولاً به دلایل سیاسی، امنیتی یا فرهنگی انجام می‌شود.

با وجود فیلترینگ، افرادی که میخواهند به محتواهای مسدود شده دسترسی پیدا کنند، از فیلتر شکن ها استفاده می‌کنند. فیلتر شکنها نرم‌افزارها یا سرویس هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا از طریق تغییر آدرس IP خود، دسترسی به محتواهای مسدود شده بدست آورید. یکی از انواع فیلتر شکنها، OG VPN است.

فیلتر شکن OG VPN دارای سرور های قدرتمند و سریع + دانلود با یک کلیک

OG VPN دارای اتصالی آسان و سریع

با نصب این فیلتر شکن و ورود به برنامه شما تنها با یک کلیک ساده روی صفحه اصلی برنامه شروع به یافتن بهترین سرور برای شما میکند. و بعد از چند ثانیه شروع به وصل شد میکند ناگفته نماند ممکن است قبل اتصال به سرور یکسری تبلیغ را به کاربران نمایش دهد که بعد آن سریع به سرور وصل خواهد شد.

عدم رضایت کاربران اخیر OG VPN در گوگل پلی

جدید ترین نظرات این فیلتر شکن نشان می دهد که این فیلتر شکن در بروز رسانی های اخیر خود ممکن است به یکسری بهینه سازی از طرف سازنده نیاز داشته باشد. زیرا بسیاری از کاربرانی که برای آن نظر ثبت کرده اند حس نارضایتی خودشان را ابراز کرده اند.

فیلتر شکن OG VPN دارای سرور های قدرتمند و سریع + دانلود با یک کلیک

با چه اپراتور هایی میتوان از او جی وی پی ان استفاده کرد ؟

کاربران تمامی اپراتور ها میتوانند از این فیلتر شکن استفاده کنند همچنین کسانی که از اینترنت خانگی استفاده میکنند میتوانند از سرور های این فیلتر شکن برای رفع محدودیت های اینترنت خود بهره ببرند.

آیا سرعت دانلود و آپلود OG VPN میتواند برای شما مفید باشد ؟

برای جواب دادن به این سوال شما میتوانید با مشاهده فیلم زیر. و باتوجه به نیاز های شما و انتظارت شما از یک فیلتر شکن میتوانید درباره مفید بودن یا مفید نبودن آن تصمیمی قطعی بگیرید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن در بخش دانلود آن خوب و کارآمد است و ممکن است برای بسیاری از کاربران قابل قبول باشد. متاسفانه سرعت آن در آپلود بسیار ضعیف است و فکر نکنم شخصی بتواند نسبت به سرعت آپلود آن حس رضایت داشته باشد.

ویژگی های و اطلاعات پایه ای او جی VPN

  • دارای رابط کاربری آسان و کاربرپسند
  • دارای سرور های قوی
  • سرور هایی از لوکیشن های مختلف جهان
  • بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  • کاملا رایگان
  • بالای 100 هزار نصب در گوگل پلی
  • دارای نمره 4.4 در گوگل پلی

لینک دانلود مستقیم OG VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *