اتصال به وی پی ان نورتون Norton VPN در اندروید

اتصال به وی پی ان نورتون Norton VPN در اندروید

فعال سازی سریع وی پی ان نورتون Norton VPN

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های وی پی ان نورتون Norton VPN، امنیت بالای این سرویس است. این فیلتر شکن از پروتکل‌ های رمزنگاری پیشرفته مانند OpenVPN و IKEv2 استفاده می‌ کند. که ضمن حفاظت از ترافیک اینترنتی کاربران، امکان نفوذ به شبکه را به‌شدت کاهش می‌ دهد. همچنین، از قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ ای مانند kill switch و DNS leak protection بهره می‌برد. که در ادامه به بررسی کامل آن ها می پردازیم که در صورت قطع ناگهانی اتصال VPN، از افشای اطلاعات حساس جلوگیری می‌کند. ازا ین رو این نرم افزار دارای امنیتی بالا می باشد که مورد تایید است.

اتصال به وی پی ان نورتون Norton VPN در اندروید

همچنین وی پی ان نورتون دارای دو بخش سرور پولی و رایگان است. سرور های پولی این سرویس با ارائه پهنای باند و سرعت بالاتر، امکان دسترسی به محتوای محدود شده در برخی کشور ها را فراهم می‌ کنند. همچنین، این سرور ها دارای پوشش جغرافیایی گسترده‌ تری هستند. که به کاربران امکان انتخاب سرور مناسب برای بهبود سرعت و کاهش لگ را می‌ دهد. از این رو افراد براحتی می توانند به جدید ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند. زیرا می توانند از دو نسخه آن براحتی استفاده کنند.

دلایل استفاده کاربران از وی پی ان نورتون

در مجموع، Norton VPN به‌دلیل برخورداری از ویژگی‌ های امنیتی پیشرفته و امکان استفاده از سرور های پولی و رایگان، گزینه مناسبی برای حفاظت از حریم خصوصی آنلاین و دسترسی به محتوای محدود شده محسوب می‌ شود. این سرویس می‌ تواند به‌ویژه برای کاربران حساس به امنیت، افراد مستقر در کشور های با محدودیت‌ های اینترنتی و همچنین کاربران با نیاز به دسترسی محدود به محتوای فیلتر شده، گزینه مفیدی باشد. از این رو این نرم افزار کاملا دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که موجب می شود افراد آن را انتخاب کنند.

اتصال به وی پی ان نورتون Norton VPN در اندروید

ویژگی کیل سوییچ در Norton VPN چیست ؟

قابلیت kill switch در فیلترشکن نورتون وی پی ان نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران ایفا می‌ کند. این ویژگی به این صورت عمل می‌ کند که در صورت قطع ناگهانی اتصال VPN، اتصال اینترنت کاربر نیز به طور خودکار قطع می‌ شود. تا از درز اطلاعات و افشای هویت آنلاین جلوگیری شود. به عبارت دیگر، کیل سوییچ همیشه به صورت آماده‌ باش در پس‌زمینه فعالیت می‌ کند و به محض قطع اتصال VPN، سریعاً اتصال اینترنت را نیز قطع می‌ کند. این امر مانع از آن می‌ شود که در فاصله زمانی قطع اتصال فیلتر شکن تا برقراری مجدد آن، اطلاعات شخصی کاربر در معرض دسترسی افراد سودجو قرار گیرد. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که به دنبال حفظ امنیت و حریم خصوصی خود در فضای مجازی هستند، بسیار مفید و ضروری است.

نصب سریع نورتون وی پی ان برای اندروید

کاربران برای استفاده از این فیلتر شکن فقط کافی است آن را نصب کنند زیرا برای نسخ رایگان خود هیچ ثبت نامی را لازم نمی باشد. استفاده از آن نیز به دلیل سادگی زیاد بسیار آسان می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Norton VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *