دانلود مستقیم فیلتر شکن F10 VPN مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

دانلود مستقیم فیلتر شکن F10 VPN مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

فیلتر شکن F10 VPN مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

فیلتر شکن‌ها در ایران به دلیل وجود فیلترینگ برخی سایت‌ها و خدمات، بسیار محبوب شده‌اند. اما برخی از نرم‌افزارهای فیلتر شکن با توجه به نکاتی مانند سرعت، امنیت و پایداری کیفیت خدمات، با سایر نرم‌افزارها تفاوت دارند. F10 VPN از بین فیلتر شکن‌های موجود برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، به دلیل قابلیت هایی که ارائه می‌دهد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

با استفاده از F10 VPN، کاربران می‌توانند به طور ناشناس و ایمن در فضای مجازی حرکت کنند و داده‌های خود را از دسترسی‌های نامناسب در امان نگهدارند. این فیلتر شکن با استفاده از رمزگذاری قدرتمند، از اطلاعات کاربران در حین انتقال محافظت می‌کند و امکان دسترسی غیرمجاز به آن‌ها را محدود می‌کند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن F10 VPN مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

اتصالی سریع اما ناپایدار برای اینترنت خانگی

طبق بررسی های انجام شده این فیلتر شکن عملکرد خیلی ضغیفی را برای کاربرانی که از وای فای استفاده میکنند ارائه میکند. این میتواند اولین نقطه ضعف این فیلتر شکن باشد زیرا بسیاری از کاربران از اینترنت خانگی استفاده میکنند.

عملکرد عالی در اپراتور همراه اول و ایرانسل

برخلاف عملکرد ضعیف این فیلتر شکن در وای فای سرعت اتصال و پایداری آن به مراتب در ایرانسل و همراه اول بیشتر است. کاربرانی که از اپراتور رایتل استفاده میکنند میتوانند از این فیلتر شکن استفاده کنند اما سرعت اتصال آن در رایتل اندکی ضعیف تر است.

دارای بخش تغییر دی ان اس در تنظیمات برنامه

شما با رفتن به بخش تنظمات برنامه میتوانید براحتی دی ان اس خود را تغییر دهید. و با دی ان اسی جدید شروع به اتصال درون فیلتر شکن کنید. اگر درباره تغییر آن اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد میکنم آن را تغییر نداده و بزارید در حالت دیفالت باقی بماند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن F10 VPN مخصوص اپراتور همراه اول و ایرانسل

تست سرعت ثابت فیلتر شکن اف 10 وی پی ان با برنامه سپید تست

توضیحات هر فیلترشکنی از طرف سازنده آن قطعا مثبت است. اما با این تست مشخص خواهد شد که آیا این فیلتر شکن میتواند عملکردی خوب ارائه دهد، پیشنهاد میکنم فیلم زیر را تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که در فیلم بالا مشخص است این فیلتر شکن همانند بسیاری از فیلتر شکن ها از سرعت دانلود خوبی برخوردار است. اما سرعت آپلود این فیلتر شکن بسیار ضعیف است طوریکه ممکن است کاربر در استفاده از آن اذیت شود.

برای استفاده از F10 VPN باید چه مقدار هزینه ای پرداخت کرد ؟

تمامی خدمات این فیلتر شکن رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای کاربران میتوانند از آن استفاده کنند. بسیاری از فیلتر شکن ها علاوه بر تبلیغات درون برنامه برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه از طرف کاربر می باشند. اما این فیلتر شکن تنها با نصب آن میتوانید از آن استفاده کنید.

لینک دانلود مستقیم F10 VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *