شکستن فیلترینگ با برنامه VPN 8 برای آندروید + لینک دانلود مستقیم

شکستن فیلترینگ با برنامه VPN 8 برای آندروید + لینک دانلود مستقیم

شکستن فیلترینگ با برنامه VPN 8 برای آندروید

با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و رونق روزافزون فعالیت‌های آنلاین، مشکلات مربوط به فیلترینگ و محدودیت‌های دسترسی به برخی سایت‌ها و خدمات در برخی کشورها بیشتر به چشم می‌خورد. این فیلترینگ‌ها ممکن است بر اساس مسائل سیاسی، فرهنگی یا بنابه دلایل دیگر اعمال شوند که باعث کاهش آزادی دسترسی به اطلاعات می‌گردد.

فعال سازی یک VPN، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا اینترنت خود را از طریق یک سرور دیگر متصل کنند و آدرس IP خود را مخفی کنند. به این ترتیب، این کاربران قادرند به هر منطقه جغرافیایی که خواهند متصل شوند و به سایت‌ها و خدماتی دسترسی داشته باشند که در مناطق دیگر ممنوع است. بنابراین، فیلترشکن‌ها مانند فیلتر شکن VPN 8 راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات فیلترینگ هستند.

شکستن فیلترینگ با برنامه VPN 8 برای آندروید + لینک دانلود مستقیم

دسترسی جهانی به اینترنت با 8 VPN 

استفاده از فیلتر شکن VPN 8 به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت جهانی به اینترنت دست یابید. این باعث می‌شود که محتوای بین المللی و سریعتر، غیرقابل دسترسی به نقاط غیرمجاز و سانسور شده سیاسی یا فرهنگی را ببینید.

وی پی ان 8 کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت نام

این فیلتر شکن برخلاف بسیاری از وی پی ان ها بدون نیاز به ثبت نام میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین در ازای خدماتی که به کاربران ارائه میدهد هیچ پولی از آن ها دریافت نمی کند. شما تنها با نصب آن میتوانید از تمامی خدمات درون برنامه استفاده کنید.

شکستن فیلترینگ با برنامه VPN 8 برای آندروید + لینک دانلود مستقیم

تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن 8 VPN و نگاهی به محیط درون برنامه

طبق معمول میخواهیم این فیلتر شکن را از لحاظ سرعت دانلود و آپلود مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد عالی این فیلتر شکن در این چالش میتواند گویای این باشد که دارای تیمی قوی و همچنین میتوان آن را به عنوان ابزاری جهت رفع فیلترینگ به کار برد.

همان طور که مشاهده کردید میتوان از دانلود این فیلتر شکن به دلیل سرعت مطلوب آن استفاده خوبی کرد. متاسفانه سرعت آن در دانلود نیاز به بهینه از طرف سارنده آن دارد زیرا سرعت آن بسیار پایین است.

رابط کاربری و جایگاه 8 VPN در گوگل پلی 

رباط کاربری این فیلتر شکن بسیار ساده و کاربر پسند است. با رنگ بندی سیاه و سفید همچنین نشان دادن سرور های مورد نظر کاربران میتوانند براحتی از آن استفاده کنند. این فیلتر شکن بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است و نمره 4.2 را دریافت کرده است. ناگفته نماند بیشتر نظرات این فیلتر شکن مثبت و نشان از عملکرد عالی این فیلتر شکن دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن 8 VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *