دانلود فیلتر شکن متصل قوی SecureLink VPN

دانلود فیلتر شکن متصل قوی SecureLink VPN

گذینه ای جدید برای وب گردی آزاد

در عصر دیجیتال امروزی، حفظ حریم خصوصی و دسترسی نامحدود به اطلاعات بسیار مهم است. هر فردی برای ارتقای سطح علمی و اطلاعات عمومی خود به اینترنت نیازمند می باشد. اما با فیلتر شدن بیشتر سایت ها و محدودیت آن ها کاربران به ناچار مجبور به استفاده از فیلتر شکن کرده اند. تا بتوانند به راحتی مرور کنند و از حریم خصوصی خود محافظت کنند. فیلتر شکن SecureLink VPN یکی از وی پی ان های جدید گوگل پلی می باشد. که از به روز ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده شده است. کاربران هنگام استفاده از این وی پی ان می توانند تجربه‌ی خود را در وب گردی افزایش دهند. و آزادانه‌ وب گردی کنند به دور از پیچیدگی و نا امنی های اینترنتی.

دانلود فیلتر شکن متصل قوی SecureLink VPN

این اپلیکیشن طراحی شده است تا روشی امن. سریع و قابل اعتماد برای گشت و گذار در اینترنت بدون محدودیت در اختیار شما قرار دهد. حتی اگر به دنبال محافظت از داده‌های شخصی خود دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی یا افزایش امنیت آنلاین خود باشید. این اپلیکیشن یعنی فیلتر شکن متصل قوی به شما پیشنهاد می شود. زیرا با استفاده از آن به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی گشت و گذار کنید و فعالیت امنی را شروع کنید. همچنین بازی های آنلاین و روز دنیا را با پینگ قوی و قدرتمند استارت بزنید.

تجربه ی مرور بی خطر با امنیت فوق العاده

کاربران زیادی مورد هجوم نا امنی های اینترنتی قرار گرفته اند. و به همین منظور استفاده از یک وی پی ان قوی بسیار برای آن ها می تواند خوش آیند باشد. این اپلیکیشن از پروتکل های رمزگذاری پیشرفته استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که داده های شما در برابر هکرها، ردیاب ها و تهدیدات سایبری محافظت می شود. می توانید با اطمینان به اطلاعات حساس دسترسی داشته باشید بدون اینکه نگران به خطر افتادن حریم خصوصی خود باشید.

دانلود فیلتر شکن متصل قوی SecureLink VPN

فیلتر شکن متصل قوی SecureLink VPN

علاوه بر امنیت فوق العاده این وی پی ان یکی از ویژگی های مهم دیگر آن اتصال سریع به سرور های موجود در فیلتر شکن می باشد. کافی است بعد از نصب سرور مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. سپس با یک کلیک به آن متصل شوید. می توان گفت یک فیلتر شکن متصل قوی است که شما را در هنگام مرور یاری می دهد. اگر می خواهید دسترسی سریع به شکبه های اجتماعی داشته باشید. و محتوای جدید اینستاگرام و یوتیوب را از دست ندهید حتما این نرم افزار را دانلود کنید.

استفاده آسان

یک رابط کاربر پسند و محبوب به طوری که فقط با یک کلیک وصل شوید و مرور امن را تجربه کنید. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به آن متصل شوید. هرگز نگران قطعی اتصال یا کند شدن سرعت فیلتر شکن نباشید. زیرا سازنده ی آن 24 ساعته و در طول شبانه روزی سرور های قوی آن را اپدیت می کند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار عالی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن SecureLink VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *