دانلود فیلتر شکن Hegza VPN برای اینترنت خانگی WiFi

دانلود فیلتر شکن Hegza VPN برای اینترنت خانگی WiFi

نصب Hegza VPN برای اینترنت خانگی WiFi

این روزها با افزایش استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، نیاز به دسترسی آزاد و بدون محدودیت به منابع آنلاین روز به روز افزایش می‌یابد. اما در بسیاری از کشورها و سازمان‌ها، سیاست‌ها و محدودیت‌هایی برای دسترسی به برخی وبسایت‌ها و سرویس‌ها اعمال می‌شود. در این شرایط، استفاده از فیلترشکن‌ها از جمله Hegza vpn می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت آزاد و بدون محدودیت از اینترنت خود استفاده کنید.

استفاده از این فیلتر شکن برای اینترنت خانگی (wifi) بسیار راحت و آسان است. با نصب اپلیکیشن این فیلترشکن بر روی دستگاه خود، می‌توانید با یک کلیک ساده و به‌صورت ناشناس به منابع مسدود شده دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، Hegza vpn سرعت بالایی را با اینترنت خانگی ارائه می‌دهد و امکان مشاهده ویدئوها و استریم کردن موسیقی را بدون تأخیر فراهم می‌کند.

آیا کاربران سایر اپراتور ها میتوانند از فیلتر شکن Hegza VPN استفاده کنند؟

طبق بررسی های انجام شده تمامی اپراتور ها میتوانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. اما کسانی که از وای فای برای اتصال به سرور ها و رفع فیلترینیگ از این فیلتر شکن استفاده میکنند نتیجه بهتری می گیرند. اپراتور ایرانسل و همراه اول نیز عملکردی خوبی را برای اتصال در این برنامه از خود نشان می دهند اما پایدرای آن اندکی ضعیف و کم است.

دانلود فیلتر شکن Hegza VPN برای اینترنت خانگی WiFi

اتصالی راحت و آسان در هگزا وی پی ان

یکی از مزیت‌های بزرگ هگزا وی‌پی‌ان، سادگی استفاده از آن است. با چند کلیک ساده، به راحتی می‌توانید این فیلتر شکن را فعال کنید و از اینترنت بدون هیچ محدودیتی لذت ببرید. همچنین دارای محیط نرم افزار دلنشین و کاربر پسندی است که هرشخصی میتواند براحتی از آن استفاده کند.

هگزا VPN چگونه از هویت و اطلاعات شخصی ما محافظت می کند ؟

یکی از بزرگترین نکات مهم درباره استفاده از فیلترشکن هگزا وی پی ان، محافظت از هویت و اطلاعات شخصی کاربران است. زیرا با استفاده از این فیلترشکن، ترافیک اینترنتی شما از طریق یک سرور رمزگذاری شده و مسیریابی می‌شود که از نظر امنیتی بسیار ارتقاء یافته است. این به کاربران امکان می‌دهد تا هویت و مکان جغرافیایی خود را مخفی کرده و به طور ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنند.

دانلود فیلتر شکن Hegza VPN برای اینترنت خانگی WiFi

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود + نگاهی به محیط برنامه در هنگام اتصال

در فیلم زیر علاوه بر نگاهی به صفحه اصلی نرم افزار و شیوه اتصال آن سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مورد ارزیابی قرار می دهیم. عملکرد برنامه در این تست میتواند جوابی برای شما و تصمیم برای نصب و یا عدم نصب آن باشد. پس پیشنهاد میکنم فیلم زیر را حتما تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید درباره سرعت دانلود این فیلتر شکن میتوان گفت خوب و مطلوب است. متاسفانه سرعت دانلود این فیلتر شکن بسیار ضعیف بوده و عملکردی خوبی را در این تست از خود نشان نداده است.

ویژگی های ثبت شده فیلتر شکن هگزا وی پی ان در گوگل پلی

  • بالای 10 هزار نصب در گوگل پلی
  • دریافت نمره 4.7 
  • تاریخ انتشار این فیلتر شکن 4 آذر 1402 می باشد
  • رضایت اکثر کاربران و دریافت نظرات مثبت
  • پشتیبانی نسخه 5 و بالاتر آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *