دانلود فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

دانلود فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

آموزش اتصال به فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

در جهان امروز، دسترسی آزاد و امن به اینترنت یک نیاز اساسی است. با توسعه روزافزون تکنولوژی و افزایش نگرانی های امنیتی، استفاده از فیلترشکن ها و VPN ها به امری ضروری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی یکی از پرکاربرد ترین فیلترشکن های موبایل، Netbridge VPN، خواهیم پرداخت. این نرم افزار به عنوان فیلتر شکن قوی برای اندروید معرفی شده است. از این رو کاربرانی که از آن استفاده می کنند بسیار راضی بوده اند و حس کاملا مورد تاییدی به این وی پی ان دارند.

دانلود فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

فیلتر شکن قوی برای اندروید دارای اتصالی قدرتمند در گوشی های اندروید می باشد. این وی پی ا نتنها برای اندروید در حال حاظر منتشر شده است. در گوگل پلی منتشر شده است و در مدت زمان نه چندان زیادی به دلیل محبوبیت و قدرتی که داشته است توانسته بالای 1 هزار نصب را داشته باشد. همچنین توانسته است دیدگاه کاربرانی که برای آن نظر ثبت کرده اند کاملا راضی نگه دارد. بصورت کلی افراد در بخش نظرات این وی پی ان را برنامه ی کاربردی و کاملا قدرتمند معرفی کرده اند و از اتصال آسان آن نام برده اند.

رابط کاربری ساده و یکپارچه

اپلیکیشن Netbridge VPN دارای طراحی کاربر پسند و واضح است که استفاده از آن را برای کاربران بسیار آسان می‌ کند. از این رو به دلیل چینش درست کلمات و دکمه های آن دارای حالتی یکپارچه می باشد. از این رو افراد در هنگام استفاده از این وی پی ا نبه دلیل دسترسی زود به کلید های آن براحتی می توانند به سرور های آن متصل شوند. بصورت کلی در این بخش که صفحه اصلی این نرم افزار است دو ویژگی بسیار مهم وجود دارد که به شرح زیر می باشد :

  1. لیست سرور ها : بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن کاربران می توانند براحتی وارد بخش لیست سرور ها شوند و به بهترین و قوی ترین سرور های موجود در آن منتشر شوند. همچنین می توانند سرور های اختصاصی در این لیست انتخاب کند. توجه داشته باشید می توانید از سرور های قدرتمند که مخصوص نتفلیکس ارائه شده است براحتی فیلم های بدون سانسور را با جریانی قوی مشاهده کنید.

دانلود فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

  1. اتصال به سرور ها : یکی دیگر از مهم ترین دکمه های دیگر که می تواند اجزای اصلی این نرم افزار باشد دکمه اتصال است. براحتی می توانید تنها با لمس آن فرایند اتصال به سرور های آن را شروع کنید. این اتصال بصورت کاملا اتوماتیک می باشد. برای تجربه اتصال دستی در این وی پی ان می توانید مجدد به لیست سرور های آن وارد شوید و به اختیار خود سرور هایی را برای اتصال انتخاب کنید.

دریافت لینک دانلود فیلتر شکن قوی برای اندروید Netbridge VPN

برای دانلود این فیلتر شکن قوی لازم نیست که یک فیلتر شکن دیگر استفاده کنید و وارد گوگل پلی شوید. با استفاده از لینک قرار داده شده در آخر این مقاله براحتی آخرین نسخه از این وی پی ان را دانلود و استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Netbridge VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *