دانلود فیلتر شکن استرالیا Australia VPN

دانلود فیلتر شکن استرالیا Australia VPN

کاملا نامحدود و رفع فیلترینگ سایت ها

گاه برای هر یک از افراد پیش می آید هنگام مرور در وب سایت ها با قطعی اتصال و کندی مواجه می شوند. یا حتی گاهی هنگام اجرای بازی های آنلاین با پینگ ضعیف رو به رو می شوید. پس برای اتصال قوی و سریع بدون قطعی برای هر یک از شما می تواند کاربردی باشد. فیلتر شکن Australia VPN یک وی پی ان قوی و جهانی می باشد که از امنیت فوق العاده قوی و بدون حد و مرز برخوردار می باشد. حفاظت از حریم خصوصی کاربران را یکی از اولویت های خود دانسته و جز مهم ترین ویژگی های این نرم افزار نیز حساب می شود.

دانلود فیلتر شکن استرالیا Australia VPN

فیلتر شکن استرالیا یک برنامه همانند رعد و برق سریع است که خدمات وی پی ان رایگان ارائه می دهد. نیازی به پیکربندی یا نام نویسی اضافه ندارید. فقط کافی است سرور را انتخاب کنید بعد روی یک دکمه کلیک کنید. می توانید به صورت ایمن و ناشناس و به دور از نا امنی های اینترنتی به وب سایت دسترسی داشته باشید. به جرئت می توان گفت بهترین وی پی ان نامحدود رایگان برای اندروید است. شما می توانید از سرویس VPN رایگان نامحدود و سرورهای این اپلیکیشن رایگان در هر زمان و هر مکان لذت ببرید.

اتصال ناشناس و ایمن

از امنیت قدرتمندی برخوردار می باشد که سابقه ی نظیر آن در برنامه های دیگر دیده نشدن است. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان همچنان از داده های شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند. از داده های شما تحت نقطه اتصال WiFi یا هر شرایط شبکه محافظت می کند. می توانید به صورت ناشناس و ایمن بدون ردیابی مرور کنید. برای اطمینان از اتصال شبکه شما و پنهان کردن هویت آنلاین شما. اتصال اینترنت خود را ایمن کنید و از داده های حساس خود در هر کجا که هستید محافظت کنید .از مرور خود در هر نقطه از جغرافیا لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن استرالیا Australia VPN

اجرای بازی های آنلاین و محبوب با Australia VPN

ویدیوها، برنامه های ورزشی زنده و تلویزیونی را در هر پلتفرم پخش جریانی بدون محدودیت پخش کنید. به آهنگ های محبوب از هر کجا در هر پخش کننده موسیقی گوش دهید. با اتصال به سریع‌ترین پینگ موجود برای اجرای بازی های آنلاین و محبوب. بازی هایی همچون پابجی، کال آف دیوتی و فری فایر از تجربه‌ی بازی خود نهایت استفاده را بکنید. اجرای برنامه‌های شبکه اجتماعی با بهترین کیفیت به راحتی می توانید در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه دهید.

سرور های قوی و بدون قطعی

از به روز ترین سرور های قوی دنیا استفاده شده است. تا کاربران فقط با یک کلیک وصل شوند و مروری امن داشته باشند. بدون نیاز به خرید درون برنامه و پرداخت هزینه های اضافه. سرور های رایگان با بهترین کیفیت فقط کاقی است آن را نصب کنید تا از خدمات آن بهرمند شوید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Australia VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *