نصب فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول

نصب فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول

دانلود فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول

فیلتر شکن جدید با عنوان “اسب آبی” یک برنامه مجازی است. که طراحی شده است تا بتواند به مشترکین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در ایران کمک کند تا به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنند. این فیلتر شکن با توجه به نیازهای ویژه کاربران ایرانسل و همراه اول طراحی شده است. و سعی دارد تا همه محدودیت‌های فنی و قانونی را برطرف کند تا کاربران بتوانند به آزادی اطلاعات دست یابند.

اگر شما کاربر ایرانسل یا همراه اول هستید و به دنبال دسترسی آزاد به محتویات اینترنت هستید، می‌توانید از فیلتر شکن اسب آبی استفاده کنید. البته، توجه داشته باشید که استفاده از فیلتر شکنها در برخی موارد ممکن است در تناقض با قوانین و مقررات کشور باشد، بنابراین قبل از استفاده به قوانین مربوطه مشورت کنید.

نصب فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول

فیلتر شکن اسب آبی دارای پینگ پایین برای بازی ها موبایل

ویژگی پایین بودن پینگ فیلتر شکن اسب آبی برای بازی های موبایل، به عنوان یک ویژگی مهم در محیط آنلاین بازی محسوب می‌شود. پینگ به زمانی اشاره دارد که اطلاعات از دیتا سنتر (سرور) بازی به دستگاه شما ارسال و پاسخ دستگاه شما به دیتا سنتر، برای برقراری ارتباط دوطرفه میان بازیکن و سرور در بازی، برمی‌گردد.

ویژگی پایین بودن پینگ توسط فیلتر شکن اسب آبی به این معناست که زمان لازم برای انتقال اطلاعات بین دستگاه شما و سرور بازی کاهش می‌یابد. این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند تا در بازی های آنلاین به طور صحیح و بدون تاخیر عمل کنید. با پینگ پایین، شما می‌توانید به طور دقیق و سریعتر واکنش نشان دهید و عملکرد بهتری در بازی های موبایل داشته باشید.

بدون نیاز به تغییر سرور و اتصال فقط با یک ضربه

رابط کاربری این فیلتر شکن بسیار ساده و کارآمد است طوری که کاربران براحتی میتوانند از آن استفاده کنند. همچنین بعد از نصب این برنامه شما در صفحه اصلی فیلتر شکن مشاهده میکنید تنها با یک ضربه برنامه شروع به چرخش میکند و سرور اصلی و متناسب به اپراتور شما را پیدا کرده و به آن متصل میشود. ناگفته نماند در این فیلتر شکن ویژگی انتخاب دستی سرور ها غیر فعال است. اما در اکثر مواقع سرور ارائه شده از طرف آن از قدرت خوبی برخوردار است.

نصب فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول

عدم شلوغی سرور ها و جدید بودن برنامه

این فیلتر شکن تقریبا 20 روز است که وارد گوگل پلی شده و انتشار پیدا کرده است. پس میتوان گفت برنامه ای جدید است که تقریبا هیچ کاربری آن را نصب نکرده است. به همین دلیل سرور ها این فیلتر شکن خلوت بوده و کاربرانی که در حال حاظر از آن استفاده میکنند جز اولین کسانی هستند که از این وی پی ان استفاده میکنند پس در نتیجه میتوانند بهترین استفاده را از این فیلتر شکن کنند.

فیلم کامل از تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن جدید اسب آبی

هدف ساده ای که فیلم زیر بر پایه آن ایجاد شده است، این است که کاربر سرعت دانلود و آپلود این برنامه را خودش ببیند. و تصمیم بگیرد که از آن استفاده کند یا خیر

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود این فیلتر شکن مطلوب بوده اما سرعت آپلود آن بسیار پایین است. و ممکن است برای بسیاری از کاربران این سرعت مناسب نباشد.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “نصب فیلتر شکن جدید اسب آبی برای اپراتور ایرانسل و همراه اول”

  1. Abdullah Zoori نیم‌رخ

    خیلی مشکل که دنبال یه جیز ساده فیلترشکن بخاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *