نصب فیلتر شکن فلسطین Palestine VPN

نصب فیلتر شکن فلسطین Palestine VPN

دسترسی سریع و نا محدود

امروزه بیشتر مردم سعی در یافتن فیلتر شکن قوی و سریع دارند. به خصوص افرادی که در کشور های سیاسی همچون فلسطین زندگی می کنند به شدت به یک وی پی ان قوی و ضد نفوذ نیازمند هستند. تا بتوانند به راحتی و به دور از کندی و قطعی اتصال شروع به مرور کنند. به همین خاطر تیم ما با معرفی فیلتر شکن Palestine VPN که نرم افزاری قوی، ایمن و سریع می باشد و در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. یک سرویس رایگان VPN در جهان است که استفاده از آن بی خطر است.

نصب فیلتر شکن فلسطین Palestine VPN

به حریم خصوصی شما احترام می گذارد و داده های شخصی و اطلاعات مهم شما را از چشمان کنجکاو دور نگه می دارد. با فیلتر شکن فلسطین دسترسی به اینترنت امن و رمزگذاری شده. با ویژگی های امنیتی پیشرفته و دسترسی به وب سایت های مسدود شده خارجی ژا داخلی. و اجرای برنامه های شکبه اجتماعی با بهترین کیفیت و لذت بردن از آن و پلت فرم های پخش همچون نتفلیکس را ارائه می دهد. و شما می توانید با کیفیت 4k فیلم های سینمایی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید و از فیلتر شکن نهایت رضایت را داشته باشید‌.

امنیت و ایمنی تست شده

سازنده ی فیلترشکن از جدید ترین نوآوری های تکنولوژی و امنیتی برای برنامه استفاده کرده است. و هدف آن طراحی وی پی ان بی عیب و نقص و در عین حال کارآمد و ایمن باشد. امنیتی که حتی سایت های سیاسی را مثل برق و باد دور بزند و به راحتی مرور کنید. حفظ حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان ضد نفوذ بودن تمام داده ها. همچنین به شما تضمین می شود بعد از مرور هیچ یک از سابقه ی شما ذخیره نمی شود.

نصب فیلتر شکن فلسطین Palestine VPN

فیلتر شکن فلسطین

یک نرم افزار قوی و جدید است که به کاربران اجازه می دهد در هر نقطه از جغرافیا که باشند بتوانند به سرور های قوی و سریع آن متصل شوند. همچنین با فیلتر شکن فلسطین دسترسی راحت به سایت های محدود و فیلترینگ. با سریع ترین روش ممکن فقط با یک کلیک و اتصال به نرم افزار می توانید تجربه ی بهتر داشته باشید. از وب سایت های مخرب اجتناب کنید و از دستگاه های خود در برابر بدافزار محافظت کنید. دیگر خبری از پنجره‌های بازشو و تبلیغات مزاحم نیست، فقط یک مرور بی دردسر را انجام دهید. هیچ گزارش یا سابقه فعالیت یا اتصال را این وی پی ان نگه نمی دارد.

سرور های رایگان و پولی Palestine VPN

داده های نامحدود بدون محدودیت پهنای باند با سرعت و دسترسی راحت به برنامه های دلخواه و بازی های روز دنیا با سرور های رایگان نیز امکان پذیر می باشد. اما افرادی که می‌خواهند تجربه ای بهتر و سریع تر داشته باشند سرور های پریمویم را خریداری کنند. از سرعت فوق العاده ای برخوردار می باشند و به راحتی می توانید بازی های آنلاین را اجرا کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن بسیار سریع و تند و تیز می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Palestine VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *