دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده

دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده

تست و آموزش استفاده از BeePass VPN

استفاده از شبکه‌های اینترنت و ارتباط امن و خصوصی برای کاربران بسیار پر اهمیت است. اما گاهی اوقات، به دلایل مختلف امنیتی و محدودیتهای جغرافیایی، دسترسی آزاد و محدودیت‌های مربوط به اینترنت می‌تواند برای ما دشوار باشد. در این حالت‌ها، استفاده از BeePass VPN می‌تواند به ما کمک کند.

BeePass VPN می‌تواند به ما این امکان را بدهد که از طریق یک سرویس میانجی، ترافیک اینترنتی خود را رمزنگاری کنیم و آن را از طریق سرورهای متعدد واقع در نقاط مختلف جهان هدایت کنیم. این رمزنگاری اطلاعات ما را در معاملات اینترنتی، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، گفت‌وگوها و دیگر فعالیت‌ها محافظت می‌کند.

با BeePass VPN به اینترنت جهانی وصل شوید

بات های BeePass VPN به شما کمک میکنند به راحتی تنها با یک کلیک به سرور های اختصای وصل شوید تا بتوانید در هر جایی و در هر زمانی که بخواهید بتوانید به اینترنت امن و بدون محدودیت دسترسی پیدا کنید. این فیلتر شکن محدود به کشور، و زمان خاصی نیست و هرکسی میتواند از آن استفاده کند.

دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده

بی پس وی پی ان دارای سرور های قوی، امن و مطمئن

مزیت اصلی استفاده از بی پس وی پی ان امنیت آن است. با تولید یک تونل امن بین دستگاه شما و سرور وی پی ان، امکان دسترسی به اطلاعات شما توسط اشخاص غیرمجاز به شدت کاهش می‌یابد. همچنین، بی پس وی پی ان امکان متصل کردن شما به اینترنت از طریق اتصالات عمومی، مانند شبکه‌های وای‌فای عمومی یا شبکه‌های اینترنت دیگر را نیز فراهم می‌سازد.

انتخاب سرور های مستقر در مناطق امن و قابل اعتماد

این اهمیت دارد که سرویسی که انتخاب می‌کنید، شفافیت مطلوب در مورد سیاست‌ها و اقدامات امنیتی خود داشته باشد. همچنین، سرویسی با سابقه و بازخوردهای مثبت از کاربران را انتخاب کنید. که این فیلتر شکن از تمامی این نکات مثبت برخوردار است.به طور کلی، بی پس وی پی ان می‌تواند به شما در حفظ امنیت و مطمئن بودن در اینترنت کمک کند.

دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده

دارای ویژگی اضافه کردن سرور های ارائه شده از طرف BeePass VPN

یکی از ویژگی های جذاب این فیلتر شکن اضافه کردن سرور هایی است که این فیلتر شکن برای شما ارائه میکنند. شما میتوانید از بات های تلگرامی و ایمیل های تیم سازنده این فیلتر شکن از سرور های دریافتی با خیالی راحت و مطمئن استفاده کنید. و با خیالی راحت از داشتن یک وی پی ان رایگان، نامحدود و امن لذت ببرید.

بررسی و مشاهده سرعت دانلود و آپلود بی پس VPN

در فیلم زیر به مشاهده محیط نرم افزار این فیلتر شکن و تست سرعت دانلود و آپلود آن میپردازیم. تمام توضیحات گفته شده از طرف سازنده این فیلتر شکن به این موضوع اشاره دارد که این برنامه میتواند برای کاربران نهایت آزادی را به ارمغان بیاورد. در این فیلم بصورت عملی مشخص خواهد شد که آیا این توضیحات صحت دارند یا خیر.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن متوسط به بالا بوده و قابل قبول می باشد. این فیلتر شکن باتوجه به نتایج ارائه شده میتواند بسیاری از نیاز های کاربران را رفع کند.

عملکرد عالی در بازتاب و گزارش قطع سرویس بی پس VPN

اگر بی‌پس از کار بی‌افتد یا با خطای جدی مواجه شود، اطلاعات مشخصات زیر از طریق اپلیکیشن به تیم سازنده ارسال خواهد شد :

  • شناسه یا آی‌دی یگانه که منحصر به آن اپلیکیشن است. این شناسه به طور تصادفی (رندم) در سمت اپلیکیشن کاربر ایجاد می‌شود و به شناسه‌ی یگانه‌ی اندروید مرتبط نمی‌شود .
  • کشوری که کاربر در آن زندگی میکند.
  • ساعت و تاریخ از کار افتادن یا بروز خطا و حرکت‌های پیشین کاربر تا تعداد ۱۰۰ حرکت که کاربر قبل از بروز خطا روی اپلیکیشن انجام داده، مثل کلیک روی «درباره ما» در فیلترشکن «بی‌پس».
  • پیام‌های مربوط به بروز خطا که به شکل استاتیک/ایستا جمع ‌آمده است.
  • نام و نسخه‌ی سیستم عامل .
  • مدل گوشی (چنانچه از گوشی استفاده شده باشد).
  • ساعت شروع به کار اپلیکیشن.
  • نام مرورگر (براوزر).
  • ساخت یا معماری سخت‌افزار.
  • نسخه‌ی فیلترشکن «بی‌پس» و شماره ساخت آن.

دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده

بررسی رابط کاربری و میزان محبوبیت در گوگل پلی

رابط کاربری این فیلتر شکن بسیار آسان و کارآمد است. همچنین دارای رنگ بندی زنبوری و زیبایی است که کاربر از استفاده کردن آن لذت میبرد. شما میتوانید با کلیک بر روی علامت مثبت گوشه چب نرم افزار میتوانید سرور های خودتان را اضافه کنید. همچنین تنها با یک کلیک میتوانید به سرور های مورد نظر متصل شوید.

نظرات اخیر این فیلتر شکن نشان میدهد که هیچ گونه مشکلی در بروز رسانی های اخیر برنامه نبوده و رضایت بیشتر کاربران به چشم میخورد. این فیلتر شکن بالی 1 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است و نمره 3.8 را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود سریع برنامه BeePass VPN برای آندروید + تست و آموزش استفاده”

  1. ناشناس نیم‌رخ
    ناشناس

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *