آموزش فعال سازی فیلتر شکن فعال اینترنت Tondar VPN

آموزش فعال سازی فیلتر شکن فعال اینترنت Tondar VPN

یک برنامه قدرتمند و قابل اعتماد

بیشتر کاربران فعال در دنیای اینترنتی برای مرور در سایت های خارجی و داخلی از نرم افزار فیلتر شکن استفاده می کنند. زیرا اغلب این سایت ها محدود می باشند. فیلتر شکن Tondar VPN یکی از نرم افزار های ضد فیلترینگ می باشد که به راحتی با استفاده از آن می توانید سایت های خارجی و داخلی را مرور کنید. یک برنامه قدرتمند و قابل اعتماد است که به شما امکان دسترسی ایمن و خصوصی به اینترنت را می دهد. با استفاده از این وی پی ان به راحتی می توانید در هر زمان و هر مکان به سرور متصل شوید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن فعال اینترنت Tondar VPN

تجربه‌های های جدیدی در دنیای اینترنتی کسب کنید. یک فیلتر شکن فعال اینترنت می باشد که کار را برای دوست داران مجاری و دینای دیجیتالی آسان کرده است. و با خدماتی که به کاربران خود عرضه می کند توانسته در گوگل پلی به درجه ای بالا دست پیدا کند. به طوری که بیش از 50 هزار بارگیری را به خود اختصاص داده است. همین امر خبر از علاقه ی افراد به این اپلیکیشن را می دهد که با امنیت و ایمنی فوق العاده قوی و جدید توانسته باشد دغدغه های مردم را تا حد زیادی کاهش دهد.

رمز گذاری اطلاعات کاربران

نرم افزار از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. تمام اطلاعات کاربران و داده های شخصی آنان رمز گذاری شده و هیچ شخص ثالثی نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا کند. داده های شما از چشمان کنجکاو محافظت می شوند و به راحتی می توانید از این وی پی ان استفاده کنید. دیگر نگران نا امنی های دنیای اینترنتی نباشید، زیرا به گفته ی سازنده یکی از مهم ترین ویژگی چنین فیلتر شکنی امنیت ضد نفوذ آن می باشد. اطلاعات شما را رمزگذاری می کند و از سرقت اطلاعات شخصی، کلاهبرداری و دسترسی غیرمجاز جلوگیری می کند. با استفاده از این اپلیکیشن هرگز نگران نقض حریم خصوصی و امنیت اطلاعات خود نخواهید بود.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن فعال اینترنت Tondar VPN

Tondar VPN یک فیلتر شکن فعال اینترنت

تندر وی پی ان یک فیلتر شکن فعال اینترنت است که با ویژگی های خاص خود سرعت بالا و سرور های زیاد و پایداری مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. تا بتوانید بدون معطلی و مشکل از اینترنت استفاده کنید. به راحتی می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید و از خدمات بی وقفه ی آن بهرمند شوید.

ویژگی های منحصر به فرد

نرم افزار کاملا رایگان بوده و سرور های قوی و به روز را می توانید به طور خودکار یا دستی انتخاب کنید، که شما کاربران به راحتی می توایند خود انتخاب کنید که از کدام‌ سرور استفاده. رابط کاربری ساده و شیک و به دور از پیچیدگی. فقط با یک کلیک به سرور های موجود وصل شوید. همچنین رمزگذاری قوی برای امنیت کاربران برای مرور در سایت ها و گشت و گذار در دنیای اینترنتی.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار مناسب و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Tondar VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *