دانلود فیلتر شکن ضد فیلتر Browser VPN

دانلود فیلتر شکن ضد فیلتر Browser VPN

به صورت خصوصی مرور کنید

امروزه با پیشرفت دنیای اینترنتی و دیجیتالی تعداد محدودی از کاربران با مشکل محدودیت سایت ها مواجه می شوند. اما افرادی هستند که همچنان برای دسترسی به سایت های خارجی و داخلی با مشکل مواجه هستند. فیلتر شکن Browser VPN یکی از جدید ترین وی پی ان های حال حاضر گوگل پلی می باشد. که از ایمنی و امنیت فوق العاده قوی برخوردار است. همچنین آزادی دسترسی به هر وب سایت و تماشای با کیفیت ویدیوها را با این وی پی ان قوی تجربه کنید.

دانلود فیلتر شکن ضد فیلتر Browser VPN

 

این برنامه‌ یک VPN پرسرعت را با یک مرورگر قدرتمند ترکیب می کند تا به شما کمک کند محتوای محدود شده را رفع فیلتر کنید. و آزادانه در وب سایت های خارجی و داخلی گشت و گذار کنید، از حریم خصوصی خود محافظت کنید و از یک تجربه آنلاین یکپارچه لذت ببرید. فیلتر شکن قابلیت دسترسی به همه اپراتور های تلفن را دارا می باشد. همانند همراه اول، رایتل، ایرانسل، تالیا، سامانتل. پس هیچ گونه نگرانی از اتصال خود به وی پی ان نداشته باشید از به روز ترین سرور ها در این اپلیکیشن استفاده شده است، به راحتی فقط با یک کلیک به به سرور های آن وصل شوید و برای شما همانند یک فیلتر شکن ضد فیلتر عمل می کند.

امنیت و ایمنی فوق العاده

سازنده ی این نرم افزار از به روز ترین فناوری و پروتکل های امنیتی استفاده کرده است. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می آید. به صورت ناشناس در اینترنت بگردید. اطلاعات شما رمزگذاری شده و آدرس IP شما برای حفظ حریم خصوصی کامل مخفی می شود. تا شما کاربران با اعتماد بیشتر به وب گردی خود در سایت های خارجی و داخلی بپردازید.

دانلود فیلتر شکن ضد فیلتر Browser VPN

Browser VPN یک فیلتر شکن ضد فیلتر

این نرم افزار قابلت عبور از محدودیت سایت های اینترنتی می باشد. و کاربران می توانند به راحتی و به آزاد ترین روش ممکن در اینترنت وب گردی کنند. دسترسی به شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک، اینستا گرام، تلگرام. همچنین ویدیوهای مورد علاقه خود را بدون فیلتر پخش کنید. این نرم افزار اتصال امن و سریع  همچنین ضد فیلتر را تضمین می کند.

رابط کاربری ساده

هنگام اجرای برنامه شاهد محیط نرم افزاری ساده و جذابی می باشید. نحوه‌ی اتصال به وی پی ان فقط با یک کلیک به ساده ترین روش ممکن وصل می شوید. همچنین بهرمندی از سرور های بی شمار از کشور های قوی. در هر نقطه‌ از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید و مرور امن را تجربه کنید.

اجرای بازی های آنلاین

نرم افزار مخصوص بازی های آنلاین و جدید می باشد، بازی هایی همچون پابجی، فری فایر، و غیره با پینگ ضعیف و قطعی اتصال خداحافظی کنید و به دنیای سرعت و پینگ قوی سلام کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

 

ه

مان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع می باشد. و شامل رابط کاربری و ساده است که هر فردی می تواند از آن استفاده کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Browser VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *