تغییر IP با برنامه پر قدرت شارک وی پی ان + لینک دانلود

تغییر IP با برنامه پر قدرت شارک وی پی ان + لینک دانلود

دانلود مستقیم فیلتر شکن شارک وی پی ان

فیلتر شکن Shark VPN یک نرم افزار پرقدرت برای ورود به سایت های محدود شده می باشد. این نرم افزار دارای اتصالی پرقدرت درون خود می باشد. شارک وی پی ان در میان افراد به عنوان یک نرم افزار پرقدرت شناسایی شده است. زیرا علاوه بر داشتن سرور های پرقدرت درون خود اتصالی بسیار آسان را برای کاربران ارائه می دهد. از این رو پیشنهاد می شود برای استفاده از این نرم افزار قدرتمند ادامه مقاله را دنبال مکنید. زیرا ویژگی های قدرتمند این برنامه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

تغییر IP با برنامه پر قدرت شارک وی پی ان + لینک دانلود

این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری با رنگ بندی آبی می باشد. کاربران بعد از ورود به این برنامه می توانند گرافیک بالا و همچنین ترکیب رنگ بندی ست شده با لوگوی آن را کامل احساس کنند. از این رو نشان می دهد توسط یک تیم کاملا حرفه ای طراحی و بهینه شده است. چینش دکمه های درون برنامه نیز نشان می دهد کار خودش را به بهترین شیوه انجام داده است. از این رو پیشنهاد می شود از این ابزار که استفاده از آن بسیار ساده و قدرتمند می باشد استفاده کنید. تا براحتی بتوانید امنیت خود را در هنگام استفاده از وای فای های عمومی تضمین کنید.

دارای کلید BOOST SPEED OF CONNECTION

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که سرعت اتصال خود را به روشن‌ ترین و بهینه‌ ترین حالت تغییر دهید. با استفاده از BOOST SPEED OF CONNECTION شما می‌ توانید بهترین تجربه ممکن از اینترنت را داشته باشید و از سرعت و پایداری بالایی برخوردار شوید. با این ویژگی، شما می‌توانید به راحتی به ویژگی‌های بالا و پرسرعت Shark VPN دسترسی پیدا کنید و از اینترنت بدون هر گونه محدودیت لذت ببرید. به کمک این ویژگی قدرتمند هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می‌توانید بهترین ارتباط خود را ایجاد کنید.

تغییر IP با برنامه پر قدرت شارک وی پی ان + لینک دانلود

بررسی نظرات مردم درباره شارک وی پی ان 

با توجه به بررسی های انجام شده در این نرم افزار مشخص شده است که دارای سرعت بسیار خوبی می باشد. بیشتر کاربرانی که از آن استفاده کرده اند در درصد بالایی از آن راضی بوده اند. به همین سبب توانسته است نمره 4.2 را دریافت کند. با توجه به نظرات گذاشته شده درباره این نرم افزار براحتی می توانیم درک کنیم که از آن به عنوان ابزاری کاملا تست شده و قوی یاد کرده اند. همچنین طبق بررسی های انجام شده از جانب ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که این نرم افزار کاملا تایید شده و کارایی قدرتمندی دارد.

تست سرعت + بررسی در اپراتور های مختلف

این وی پی ان با توجه به اینکه سپید تست از آن پشتیبانی نمی کند قادر به تست ویدیویی آن نبودیم. اما با توجه به بررسی های انجام شده از درون برنامه چون براحتی سرعت سرور ها را برای کاربران به نمایش می گذارد می توانیم براحتی متوجه شویم که دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. برای تمامی اپراتور ها دارای عملکردی قدرتمند می باشد و برای اینترنت خانگی نیز بسیار مفید می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن شارک وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *