نحوه اتصال به زبرا وی پی ان در اندروید + لینک دانلود

نحوه اتصال به زبرا وی پی ان در اندروید + لینک دانلود

آموزش راه اندازی کامل زبرا وی پی ان

اگر به دنبال یک فیلتر شکن قدرتمند و کار آمد هستید، زبرا وی پی ان Zebra Proxy VPN یک گزینه عالی برای شماست. این فیلتر شکن قدرتمند قابلیت اتصال به سرور های مختلف در سراسر جهان را داراست و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به منابع اینترنتی محدود شده دسترسی پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های برتر این نرم افزار فوق قدرتمند، امکان مخفی کردن آدرس IP شما است. به این ترتیب، هیچ کس نمی‌ تواند فعالیت‌ های آنلاین شما را ردیابی کند و حریم خصوصی شما محافظت می‌شود. این یک ویژگی بسیار مهم برای هر کسی است که به امنیت و حریم خصوصی آنلاین خود اهمیت می‌دهد.

نحوه اتصال به زبرا وی پی ان در اندروید + لینک دانلود

علاوه بر این دارای یک واسط کاربری ساده و کارآمد است که امکان اتصال به سرورها با یک کلیک فراهم می‌کند. همچنین، این فیلتر شکن امکان انتخاب سرورهای مورد نظرتان را به شما می‌دهد تا بتوانید به بهترین حالت ممکن از این سرویس استفاده کنید. باید اضافه کنم دارای سرعت بالا و پایداری قوی است که امکان مشاهده و پخش ویدیو های آنلاین بدون تاخیر را برای شما فراهم می‌کند. این امر بسیار مهم است زیرا بسیاری از کاربران به دنبال یک فیلتر شکن با سرعت و پایداری بالا هستند.

بررسی چهار سرور قدرتمند فیلتر شکن زبرا

این وی پی ان درون خود دارای سرور های زیادی می باشد. بصورت کلی دارای چهار سرور اصلی که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند می باشد. برای بررسی میزان اتصال این سرور ها می توانید ادامه را دنبال کنید تا براحتی بتوانید میزان سرعت این سرور ها را درک کنید.

  1. کاناداد : این سرور ها دارای اتصالی قدرتمند می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این سرور در همه اپراتور ها دارای قدرت اتصالی بالا می باشد.
  2. ژاپن : این سرور نیز دارای اتصالی قدرتمند می باشد و نسبت به سایر سرور ها دارای اتصالی پایدار تر می باشد.

نحوه اتصال به زبرا وی پی ان در اندروید + لینک دانلود

  1. فرانسه : سرور های فرانسه موجود در این نرم افزار نیز دارای اتصالی قدرتمند و ایمن می باشد. کاربران براحتی با استفاده از این سرور می توانند هر سایتی را باز کنند.
  2. انگلیس : سرور های اینگلیس در مقایسه با سایر سرور ها از قدرت بالاتری برخوردار می باشند. کاربران براحتی می توانند با استفاده از این سرور ها امنیت خود را ایجاد کنند و با سرعت بسیار بالایی به گشت و گذار در اینترنت بپردازند.

عملکرد زبرا وی پی ان در دانلود و آپلود

همان طور که اشاره کردیم این وی پی ان دارای سرور های قدرتمندی درون خود می باشد. این سرور ها به کاربران کمک می کنند محتوای خود را در فضای مختلف با قدرت بالایی دانلود کنند. از این رو کاملا تست شده و تایید شده می باشد و بیشتر افراد از آن راضی بوده اند.

مناسب برای گیم پلی

این نرم افزار همچنین دارای سرور های گیم پلی درون خود می باشد. افراد می توانند بازی های آنلاین مورد دلخواه خود را با این وی پی ان براحتی به اتمام برسانند و کیفیت آن را به مراتب افزایش دهند.

لینک دانلود فیلتر شکن زبرا وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *