فیلتر شکن کم حجم FLO VPN + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن کم حجم FLO VPN + لینک دانلود مستقیم

دانلود مستقیم فیلتر شکن کم حجم و رایگان FLO VPN

استفاده از یک فیلترشکن، به ویژه برای افرادی که از اینترنت در مواقع عمومی یا شبکه‌های عمومی استفاده می‌کنند، بسیار حیاتی است. FLO VPN با ایجاد یک تونل امن بین دستگاه کاربر و اینترنت، اطلاعات شخصی و حساس را نگهداری و محافظت می‌کند. و براحتی میتوانید از فیلترینگ عبور کرده و از آن لذت ببرید.

علاوه بر امنیت، فلو وی پی ان به کاربران امکان دسترسی به محتوای محدود شده جغرافیایی را هم فراهم می‌کند. با اتصال به سرورهای مختلف فلو وی پی ان در سراسر جهان، کاربران می‌توانند به سیستم های فیلترینگ و مسدود شده دسترسی پیدا کرده و به محتواهای غیرقابل دسترسی از تمام نقاط جهان دسترسی یابند.

عملکردی ضعیف در رایتل و وای فای (WiFi)

یکی از واقیعتی که باید پذیرای آن باشیم عدم عملکرد مناسب یک فیلتر شکن در همه اپراتور هاست. قطعا یک وی پی ان در اپراتور های مختلف میتواند نتایجی متفاوت را برای کاربران ارائه دهد. از این رو این FLO VPN از این امر مستثنی نیست طبق بررسی های ما این فیلتر شکن عملکردی خوب و قابل قبول را در رایتل و وای فای نشان نمی دهد و نیاز به بهینه شدن دارد.

فیلتر شکن کم حجم FLO VPN + لینک دانلود مستقیم

اطلاعاتی پایه ای درباره فلو وی پی ان

این فیلتر شکن نسخه 2.0 بوده و آخرین بروزرسانی آن 19 آذر 1402 است. همچنین از گوشی های پشتیبانی میکند که نسخه آندروید آن ها 6 یا بالاتر باشد. سازنده یا تیم آن به اسم Voya Studio شناخته شده هستند که فلو وی پی ان اولین برنامه ای است که توسط این اسم در گوگل پلی منتشر شده است.

محیط نرم افزار و بررسی رابط کاربری FLO VPN

محیط این نرم افزار بسیار ساده و دارای رابط کاربری آسانی است. تا کاربران بتوانند با خیالی راحت و بدون حس تردید از آن استفاده کنند. یکی از نکته های مهم درباره این فیلتر شکن عدم خلاقیت در قالب فیلتر شکن است زیرا تقریبا مشابه خیلی از فیلتر شکن ها قالب و یا محیط نرم افزار طراحی شده است. و یکی دیگر از نقاط ضعف در محیط نرم افزار این برنامه عدم انتخاب بهترین سرور به طور خودکار است. کاربر مجبور است حتما سرور را دستی انتخاب کند که این منجر میشود برای انتخاب بهترین سرور دچار تردید شود.

فیلتر شکن کم حجم FLO VPN + لینک دانلود مستقیم

فیلم تست سرعت و بررسی محیط نرم افزار

در فیلم زیر ما برنامه فلو وی پی ان را در چالش تست سرعت با سپیدتست قرار میدهیم. عملکرد آن در این برنامه خود گویای همه چیز است از این رو پیشنهاد میکنم حتما فیلم زیر را تا آخر مشاهده کنید.

همان طور که در فیلم زیر مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن متوسط به پایین است. و این سرعت ممکن است باعث آزار بسیاری از کاربران شود.

آیا خدمات فلو VPN رایگان است ؟

خدمات ارائه شده از طرف این فیلتر شکن کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای است. شما تنها نیاز به نصب آن دارید و پس از آن با انتخاب سرور خود براحتی میتوانید به آن وصل شده و از آن استفاده کنید.

نظرات و دید افراد نسبت به فلو VPN در گوگل پلی

تقریبا بالای 60 درصد نظرات اخیر این فیلتر شکن مثبت و حاکی از رضایت آن ها بوده است. این تحریم شکن بالای 50 هزار نصب در گوگل پلی داشته است همچنین نمره 4.1 را در گوگل پلی دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *