دانلود VPN پرسرعت GULF VPN

دانلود VPN پرسرعت GULF VPN

بررسی کامل فیلتر شکن GULF VPN

برای بسیاری از کاربران دسترسی به فضای نامحدود اینترنتی در برخی از کشور ها بسیار سخت می باشد. فیلتر شکن GULF VPN ابزاری بسیار قدرتمند برای کاربرانی است که می خواهند بصورت کاملا رایگان به سایت های خارجی و سایر برنامه های فیلتر شده بصورت نامحدود دسترسی پیدا کنند. یکی از ویژگهای های این وی پی ان محیط نرم افزاری بسیار ساده آن است. افراد می توانند به راحتی با یک بار استفاده از این فیلتر شکن شیوه کار با آن را یاد بگیرند.

دانلود VPN پرسرعت GULF VPN

این وی پی ان هیچ نیازی به ثبت نام ندارد، و افراد براحتی می توانند بدون ثبت نام در این برنامه از آن استفاده کنند. همچنین شیوه اتصال آن به سرور ها بسیار آسان است. فقط کافی است با انتخاب یکی از سرور های موجود در آن به راحتی می توانند فرایند اتصال را شروع کنند. معمولا کاربران قبل از اتصال به سرور ها تبلیغاتی را از جانب فیلتر شکن مشاهده می کنند. با اندکی صبر می توانند فرایند مشاهده و اتصال به سرور ها را پشت سر بگذارند. بعد از طی کردن این فرایند می توانند از تمامی سایت های خارجی و برنامه های همچون نتفلیکس بازدید کنند.

نحوه دانلود VPN پرسرعت GULF VPN

برای دانلود یک فیلتر شکن کاربران می توانند از منابع مختلفی اقدام نمایند. یکی از راه ها استفاده از بهترین منبع یعنی گوگل پلی است. متاسفانه به دلیل محدود بودن گوگل پلی در ایران افراد بدون فیلتر شکن نمی توانند به آن دسترسی پیدا کند. براغی دانلود VPN پرسرعت می توانید از سایت irapk بهترین و جدید ترین فیلتر شکن ها را دانلود کنند.

دارای ویژگی انتخاب خودکار سرور ها

یکی از ویژگی های پرقدرت گولف وی پی ان ویژگی اتصال خودکار در آن است. از این رو کاربران می توانند با انتخاب ویژگی اتصال هوشمند در آن به سرور های قدرتمند دسترسی پیدا کنند. سرور های انتخابی معمولا برا اساس موقعیت مکانی و نوع اینترنت شما انتخاب می شوند. از این رو می توانند در زمان اختصاصی برای انتخاب سرو ها از جانب شما صرفه جویی کند.

دانلود VPN پرسرعت GULF VPN

بررسی نظرات مردم و دید عموم

این وی پی ان در مدت زمان نه چندان زیاد توانسته است بالای 100 هزار نصب در گوگل پلی داشته باشد. توانسته است نمره 3.5 را در گوگل پلی دریافت کند. این نمره می تواند دلیل این باشد که در نسخه های پیشین خود عملکرد خوبی را ارائه نداده است. اما با توجه به بررسی های انجام شده در جدید ترین نسخه این برنامه مشخص شده است که دارای عملکرد قدرتمندی می باشد.

تست کامل سرعت دانلود و آپلود

سرعت این وی پی ان در آپلود بسیار ضعیف می باشد. کاربرانی که از آن استفاده می کنند در این بخش فیلتر شکن نسبت به آن ناراضی هستند. اما سرعت دانلود این نرم افزار بسیار خوب می باشد. افراد می توانند به راحتی کارهای روزمره دیجیتالی خود را در فضای اینترنتی با این نرم افزار قدرتمند به پایان برسانند. برای دانلود VPN پرسرعت می توانید از لینک قرار داده شده استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن GULF VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *