دانلود مستقیم فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN

نحوه راه اندازی فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN در اندروید

یکی از نیاز های هر شخصی برا از بین بردن محدودیت های ایجاد شده در اینترنت استفاده از یک وی پی ان قدرتمند همانند فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN می باشد. این وی پی ان دارای اتصالی قدرتمند درون خود می باشد که به کاربران کمک می کند از تمامی محدودیت های ایجاد شده عبور کنند. از این رو اهداف اصلی سازنده این نرم افزار در قدرم اول امنیت کاربران است. افرادی که از این وی پی ان استفاده می کنند کاملا ار لحاظ امنیتی در هنگام وب گردی در درجه ای بالا قرار دارند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN

یکی از ویژگی های سازنده در این نرم افزار قدرت آن در اتصال به سرور ها می باشد. کاربران بعد از دانلود و نصب این وی یپ ان براحتی می توانند مشاهده کنند که این نرم افزار دارای اتصال قدرتمندی می باشد. افراد براحتی می توانند از اتصال خودکار به سرور های این وی پی ان استفاده کنند. تا در کمترین زمان به بهترین و قوی ترین سرور های موجود در این برنامه فعال متصل شوند. این برنامه بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. این نشان می دهد که افراد زیادی از این نرم افزار قدرتمند استفاده می کنند. همچنین توانسته است نمره 4.3 را دریافت کند. که این خود نشضان می دهد در میان این افرادی که از این برنامه استفاده می کنند رضایت بالایی وجود دارد.

دارای سرور های قدرتمند تایوان

همان طور که از نام این فیلتر شکن قدرتمند پیداست دارای سرور های بسیار قوی تایوان می باشد. کاربرانی که با این برنامه آشنایی دارند مطمئنا یکی از مهم ترین دلیل استفاده از این برنامه را سرور های تایوان معرفی می کنند. بصورت کلی این سرور ها دارای اتصالی قدرتمند می باشند. کاربران براحتی با استفاده از آن ها می توانند تجارب زیر را داشته باشند :

  • رفع تحریم تمامی پیام رسان های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام 
  • گیم پلی با پینگ پایین و جریان بدون وقفه آن
  • مشاهده بدون توقف فیلم و ویدیو ها در سایت و برنامه های مختلف همچون نتفلیکس و یوتیوب
  • رفع فیلترینگ تمامی سایت های موجود
  • امنیتی بالا در هنگام مرور وب سایت ها
  • سرعت بالا 
  • اتصالی پایدار 
  • کاملا رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای 
  • بدون محدودیت تایمی و مکانی 

دانلود مستقیم فیلتر شکن تایوان Taiwan VPN

فیلتر شکن تایوان دارای گزینه App Filter

این وی پی ان دارای ویژگی App Filter درون خود می باشد. کاربران با استفاده از این بخش براحتی می توانند برنامه های خود را که نمی خواهند از تونل سرور های این وی پی ان عبور کنند را فیلتر کنند. این ویژگی سبب می شود افراد بتوانند براحتی برنامه ها و پیام رسان های که نیاز به فیلتر شکن ندارند را در این بخش قرار دهند. برنامه هایی همچون برنامه روبیکا براحتی می توانند در این فیلتر قرار داده شوند.

سرعتی بالا و تایید شده در تایوان وی پی ان

این نرم افزار دارای سرعت بالایی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. زیرا سرعت آن در دانلود و آپلود کاملا تست شده و تایید شده از جانب افرادی است که از آن استفاده کرده اند.

لینک دانلود فیلتر شکن Taiwan VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *