دانلود فیلتر شکن کلیدی قوی Speed Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن کلیدی قوی Speed Tunnel VPN

از داده های شخصی خود محافظت کنید

امروزه با افزایش نرم افزار هایی همچون فیلتر شکن روبه رو هستیم و در مقابل آن کاربرانی که حق انتخاب دارند. یک فیلتر شکن شامل چه خصوصیاتی باشد که آن را دانلود کنند. از این رو با مشاهده ی خصوصیات آن می‌توانند از انتخاب خود خرسند باشند. فیلتر شکن Speed Tunnel VPN یکی از نرم افزار های تازه انتشار شده ی گوگل پلی می باشد. این نرم افزار برعکس فیلتر شکن های موجود بسیار کلیدی و قوی می باشد. از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار است. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان یکی از ویژگی های قابل توجه ی آن می باشد.

دانلود فیلتر شکن کلیدی قوی Speed Tunnel VPN

با این وی پی ان یک فیلتر شکن سریع و امن برای گوشی اندروید خود داشته باشید. به راحتی و به آسان ترین روش به سرور های موجود در فیلتر شکن وصل شوید. بعد از وصل شدن به هر سایت و برنامه ای دسترسی پیدا کنید. حتی سایت هایی که بنا بر مشکلات سیاسی محدود شده اند. به راحتی وب گردی کنید و از دنیای اینترنتی بیشتر از قبل لذت ببرید. اگر می خواهید وب گردی محافظت شده با یک پروکسی فوق العاده نامحدود داشته باشید. این برنامه شماره یک است.

فیلتر شکن ایمن و کاربر پسند

آیا میخواهید در دنیای اینترنتی اتصال امن و سریع را تجربه کنید. از اتصال وایفای عمومی خود در برابر نا امنی های اینترنتی و جاسوس ها که سعی در سرقت اطلاعات شخصی، رمز عبور و اطلاعات داده های شما محافظت کنید. به گفته ی سازنده ی نرم افزار ایشان معتقد هستند. که بهترین VPN برای Android عرضه شود که ایمنی و امنیت را برای کاربران تضمین کند. همین امر باعث شده این اپلیکیشن بسیار کاربرد پسند باشد. و همچنین کلیدی و قوی ظاهر شود.

دانلود فیلتر شکن کلیدی قوی Speed Tunnel VPN

فیلتر شکن Speed Tunnel VPN رایگان و فعال

سازنده ی این نرم افزار سعی در استفاده از به روزترین نوآوری های دنیا در فیلتر شکن کرده است. توانسته است فیلتر شکنی برای مردم ارائه دهد که به راحتی به هر سایتی دسترسی پیدا کند. فیلتر شکن Speed Tunnel VPN کاملا رایگان بوده و سرور های قوی و فعال خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. دسترسی به سرور های قوی همانند سنگاپور، آمریکا، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا. که شما عزیزان در هر نقطه از جغرافیا باشید بتواند متصل شوید.

محیط نرم افزاری منحصربفرد

محیط نرم افزاری ساده اما کاربردی بهترین توصیفی که بتوانیم در خصوص این فیلتر شکن به آن اشاره کرد. فضای نرم افزاری ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی، به آسانی فقط با یک کلیک به سرور های قوی و سریع وصل شوید. و از مرور خود در دنیای اینترنتی لذت ببرید. شما فقط یک فیلترشکن ساده در گوشی خود ندارید بلکه حافظ داده های شخصی شما همچون بادیگاری مستحکم می باشد‌. فیلتر شکن به شدت کلیدی و قوی می باشد پس به راحتی و بدون تردید از آن استفاده کنید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است. و از سرعت دانلود و آپلود موفقی برخوار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Speed Tunnel VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *