خرید وی پی ان Lampu Proxy VPN + راه اندازی

خرید وی پی ان Lampu Proxy VPN + راه اندازی

برنامه ای امن و خصوصی برای محافظت از حریم خصوصی شما

خوش بختانه با پیشرفت دنیای اینترنتی و استفاده مردم از اینترنت و سایت های خارجی، سازنده های فیلتر شکن روز به روز به پیشرفت عملکرد خود در این راستا افزوده اند. و با انتشار وی پی ان های روز دنیا در گوگل پلی توانسته اند به مردم آزادی بیشتر برای مرور در سایت های مورد علاقه ی خود را داده اند. نرم افزار Lampu Proxy VPN یکی از به روز ترین فیلتر شکن های گوگل پلی به حساب می آید. و شما با خرید این وی پی ان و استفاده از آن می توانید دسترسی‌ آزاد، امن و به دور از دردسر به سایت های مورد علاقه ی خود داشته باشید.

خرید وی پی ان Lampu Proxy VPN + راه اندازی

این نرم افزار از امنیت و ایمنی بالا برخوردار می باشد، همچنین از داده ها و اطلاعات شخصی شما کاربران عزیز محافظت می کند. سرعت بالای نرم افزار باعث شده کاربران زیادی از سرتا سر دنیا از آن استفاده کنند. همین امر باعث شده سازنده ی این اپلیکیشن خدمات رسانی 24 ساعته به کاربران خود ارئه دهد. فیلتر شکن شامل سرور های بی شماری می باشد. که با کلیک روی آن به آسانی وصل می شوید. می توانید هر سایتی را مرور کنید و هر برنامه ای که خواهان داشتن آن هستید به راحتی اجرا کنید.

امنیت فوق العاده و دسترسی راحت

Lampu Proxy VPN اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت های آنلاین شما را ردیابی کنند. این نرم افزار امنیت اینترنت شما را تضمین می کند. به خصوص زمانی که از Wi-Fi رایگان عمومی استفاده می کنید. هیچ شخصی نمی تواند از داده های شخصی شما سو استفاده کند. دسترسی راحت به نرم افزار فقط با یک کلیک روی آن. هنگامی که به سرور متصل شدید از آزادی وب گردی خود مطمئن باشید.

اجرای بازی های آنلاین

یکی از مشکلات گیمر ها در دنیا بخصوص کشور ایران نداشتن دسترسی درست و حسابی به بازی های آنلاین همانند پابجی و کال آف. با این نرم افزار به راحتی بازی های آنلاین را اجرا کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید. با پینگ ضعیت و قطعی اینترنت خداخافطی کنید‌.

خرید وی پی ان Lampu Proxy VPN + راه اندازی

نرم افزار Lampu Proxy VPN بدون ثبت نام یا راه اندازی

یکی از خصوصیات مهم این وی پی ان طراحی ساده و کاربر پسند آن می باشد. سازنده ی این فیلتر شکن به سادگی و کاربردی آن به شدت توجه کرده است. حتی لازم نیست برای ورود به اپلیکیشن ثبت نام یا نام نویسی کنید. با خرید این وی پی ان و دسترسی راحت به آن با دغدغه عای اینترنتی خداحافظی کنید.

محیط نرم افزاری ساده

جذاب با رابط کاربری ساده و راحت، فقط با یک کلیک و ضربه روی آن به سرور وصل شوید. با خیال راحت وب گردی کنید و بازی های آنلاین را اجرا کنید. شما لایق بهترین ها هستید پس با این نرم افزار بهترین ها را به خود هدیه دهید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار سریع و از رابط کاربری ساده بهرمند است. و سرعت دانلود و آپلود آن به شدت مورد پسند واقع گردیده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Lampu Proxy VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *