دانلود فیلتر شکن غیر پولی LetsGo VPN

دانلود فیلتر شکن غیر پولی LetsGo VPN

خصوصی و منحصر به فرد

فیلتر شکنی که بتواند از فیلترینگ سایت های مسدود شده عبور کند و برنامه های محدود را اجرا کند. یکی از ابزار مورد نیاز برای تمام کاربران به حساب می آید. بهترین انتخاب شما برای شکستن محاصره شبکه و دسترسی آزادانه به هر وب سایتی فیلتر شکن می باشد. اما از چه فیلتر شکنی استفاده کنیم که رایگان باشد و از امنیت و سرعت بالایی برخوردار باشد. فیلتر شکن LetsGo VPN یک نرم افزار پایدار و ایمن می باشد که بخاطر رایگان بودن آن و به زبان عامیانه غیر پولی توانسته کاربران زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کند.

دانلود فیلتر شکن غیر پولی LetsGo VPN

حفاظت از حریم خصوصی کاربران با به روز ترین نوآوری های دنیا. رمز گذاری داده های شخصی که هیچ شخصی ثالثی نتواند به آن ها دسترسی پیدا کند. و از اطلاعات کاربران سواستفاده کند. سرور های زیاد و فعال که به راحتی می توانید به هر یک از آن‌ها وصل شوید و از مرور خود در دنیای اینترنتی و سایت های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. این نرم افزار با شخصی سازی اطلاعات و داده های کاربران خود توانسته مخاطبین زیادی را از سرتا سر دنیا جذب خود کند. همچنین یکی از دلایل محبوبیت آن غیر پولی بودن سرور های آن می باشد. اگر به دنبال یک وی پی ان قابل اعتماد هستید LetsGo VPN می‌تواند بهترین گذینه برای شما باشد.

ویژگی های مهم و کاربر پسند

یکی از مهترین کارکرد های هر نوع فیلتر شکنی میزان سرعت و قدرت آن می باشد‌. همین امر باعث استفاده کاربران از نرم افزار می شود. این اپلیکیشن از سرعت زیادی برخوردار می باشد. با استفاده از فناوری پیشرو برای اطمینان از اتصال پایدار، برای یک اتصال سریع فقط کافی است سرور مورد دلخواه خود را انتخاب کنید تا با سریع ترین و آسان ترین روش وصل شوید. بهرمندی از سرور های جهانی و پوشش کشورها و مناطق متعدد، از جمله ژاپن، بریتانیا، آلمان، هنگ کنگ، روسیه، انگلیس، کانادا، اتریش، استرالیا. که هر کدام از سرعت بالایی برخوردار هستند.

توجه به حریم خصوصی کاربران

توجه به حریم خصوصی کاربران و داده های شخصی آنان یکی از هدف های سازنده ی این فیلتر شکن به حساب می آید. که توانسته به درستی قدم در مسیر این هدف بردارد. و مردم را راضی نگه دارد. شما لایق بهترین ها هستید و با این فیلتر شکن بهترین ها را برای خود بخواهید.

دانلود فیلتر شکن غیر پولی LetsGo VPN

سرور های غیر پولی و رایگان با فیلتر شکن LetsGo VPN

کاربران می توانند از سرور های رایگان استفاده کنند. سرور های رایگان از سرعت و اتصال سریع برخوردار می باشد. پس بدون نگرانی از آن می توانید استفاده کنید. اما اگر به دنبال تجربه ی بهتر از این نرم افزار هستید می توانید سرور های پریمیوم را خریداری کنید. کاربرانی که خواهان تجربه های جدید ار دنیای اینترنتی هستند. حتما از نرم افزار LetsGo VPN استفاده کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

 

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن LetsGo VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *