دانلود فیلتر شکن آندروید باکس VLine VPN

دانلود فیلتر شکن اندروید باکس VLine VPN

برنامه ای ایمن و کارآمد

سازنده های فیلتر شکن توانسته اند بر عملکرد و کارایی نرم افزار خود اضافه کنند. ایمنی و امنیت وی پی ان های امروز روز به روز درحال تقویت و پیشرفت هستند. با استفاده از نوآوری های جدید فیلتر شکنی انتشار دهند که کاربران از آن راضی و استفاده کنند. نرم افزار VLine VPN یکی از فعال ترین وی پی ان های موجود در بازار گوگل پلی می باشد. همچنین با بهره مندی از پیشرفته ترین سخت افزار های امنیتی و ایمنی و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی و داده های موجود در گوشی شخصی شما کاربران عزیز.

دانلود فیلتر شکن آندروید باکس VLine VPN

دسترسی به تمام سرور های فیلتر شکن که می توانید به راحتی به آن ها وصل شوید و از مروری امن در سایت های مسدود شده برخوردار باشید. این اپلیکیشن مناسب برای اندروید باکس و کاربرانی که می‌خواهند به آندروید تلویزیون خود وصل شوند و ار تماشای فیلم های سینمایی و روز دنیا عقب نمانید. VLine VPN یک برنامه سرویس سرور های امن، کاملا رایگان، پرسرعت، راحت و کارآمد است. هیچ پیکربندی و نام نویسی ای مورد نیاز نیست، فقط برای دسترسی ایمن و ناشناس رو آن کلیک کنید تا به آسانی به سرور های قوی و سریع وصل شوید.

تعداد زیادی سرور در سراسر جهان

داشتن فیلتر شکنی امن و ایمن می تواند برای هر یک از کاربران خوش آیند باشد. و از جهت دیگر تعداد زیادی سرور که شما می توانید از آن استفاده کنید همانند سرور های آمریکا، اینگلیس، کاناد، اتریش، اسپانیا. به راحتی به هر سایتی که میخواد دسترسی‌ پیدا کنید و از محدودیت آن عبور کنید. اجرای برنامه های فیلترینگ و بازی های آنلاین همچون پابجی، کال آف، فری فایر، کلش، از بازی های پر طرفدار و پر مخاطب. که برای اجرای هر یک از آن ها نیاز به فیلتر شکن قوی و بی عیب و نقصی دارید.

بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم

بعد از دانلود نرم افزار و سپس نصب آن هیچ نیازی به ثبت نام یا ورود به سیستم ندارید. سادگی و کاربردی این فیلتر شکن بی نهایت کاربر پسند می باشد. فقط کافی است روی آن کلیک کنید و به سرور مورد نیاز وصل شوید. سایت های فیلترینگ را به راحتی مرور کنید و بازی های روز دنیا را اجرا کنید. استفاده از ویژگی های آندروید باکس در تلویزیون های خانگیتون.

دانلود فیلتر شکن آندروید باکس VLine VPN

پهنای باند با سرعت بالا VLine VPN

سرور های این نرم افزار یکی از یکی سریع تر و قوی تر می باشند‌. یعنی شما با یک فیلتر شکن ساده در گوشی شخصی خود ندارید بلکه یک ابر فیلتر شکن در گوشی خود دارید. که با آن می توانید به تمام خواسته های خود دسترسی پیدا کنید. به گفته ی سازنده ی این نرم افزار هدف اصلی ارائه یک تجربه سریع، راحت، ایمن و رایگان برای کاربران است. که کار را برای کاربران در دنیای اینترنتی راحت کرده باشند‌.

فیلم برسی و تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن

همان‌طور که مشاهده کردید نرم افزار بی عیب و نقص می باشد و سرعت دانلود و آپلود آن از عملکرد بالایی برخوردار است.

لینک دانلود فیلتر شکن VLine VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *