فیلتر شکن رایگان Mr VPN دانلود با لینک مستقیم

فیلتر شکن رایگان Mr VPN دانلود با لینک مستقیم

دانلود و نصب رایگان Mr VPN برای آندروید

یکی از ابزار های لازم و مورد اهمیت برای هر شخصی که در دام فیلترینگ افتاده است یک فیلترشکن خوب است که بتواند با خیال آسوده با استفاده از آن از تحریم ها عبور کند. در دنیای امروز که بیشتر کسب و کار ها در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام شکل میگیرد داشتن یک تحریم شکن برای استفاده راحت از این شبکه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

Mr VPN یکی از ابزار های قدرتمند و رایگان جهت عبور از فیلترینگ سایت ها و شبکه های اجتماعی است. شما با نصب این برنامه براحتی میتوانید در سایت ها و شبکه های اجتماعی بدون محدودیت گشت و گذار کنید. با استفاده از این برنامه تمام ارتباطات شما رمزنگاری می شود. این به معنای این است که هرگونه اطلاعاتی که شما از طریق اینترنت ارسال و دریافت می کنید، نمی توانند توسط اشخاص غیرمجاز تجزیه و تحلیل شوند.

فیلتر شکن رایگان Mr VPN دانلود با لینک مستقیم

دسترسی به تمام خدمات Mr VPN بصورت رایگان

اولین و مهم ترین ویژگی این فیلتر شکن رایگان بودن تمامی خدمات آن است. طبق بررسی های انجام شده در طول بروزرسانی های انجام شده این فیلتر شکن همیشه و در همه حال رایگان بوده است. گرچه تعداد اندکی کاربران از نسخه جدید آن راضی نبوده اند اما هر فیلترکشنی نیاز به یکسری بهینه سازی ها دارد در ادامه قصد داریم نقاط مثبت و منفی این فیلتر شکن را بصورت کامل بررسی کنیم.

مستر وی پی ان قفلی برای امنیت اطلاعات شما

مستر وی پی ان از روش‌های رمزگذاری قدرتمندی استفاده می‌کند تا اطلاعات شما را در طول ارسال محافظت کند. این به معنی این است که حتی اگر کسی توانایی رصد ترافیک شما را داشته باشد، نمی‌تواند اطلاعات شما را خواند. همچنین وقتی از یک شبکه عمومی مثل Wi-Fi رایگان استفاده می‌کنید، ممکن است امنیت اطلاعات شما مورد تهدید قرار بگیرد. با استفاده از مستر وی پی ان و اتصال به یک سرور خصوصی، اطلاعات شما رمزگذاری شده و به صورت امن انتقال می‌یابد.

فیلتر شکن رایگان Mr VPN دانلود با لینک مستقیم

مخفی‌سازی آدرس IP توسط Mr VPN

با استفاده از مستر وی پی، آدرس IP واقعی شما مخفی می‌شود و جایگزین می‌شود تا هیچ کس قادر به پیگیری فعالیت‌های شما نباشند. این به شما اجازه می‌دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت فعالیت کنید.

آیا سرور های مستر وی پی ان قابل اعتماد هستند؟

مستر وی پی انتخاب سرورهایی مختلف با قابلیت‌های امنیتی بالا دارد. این سرورها به کمک فایروال‌ها و تکنولوژی‌های امنیتی متعدد، از حملات و تهدیدات ممکن به آنها محافظت می‌کنند.

فیلتر شکن رایگان Mr VPN دانلود با لینک مستقیم

اتصالی ناپایدار در رایتل

یکی از نقطه ضعف های که کاربران در گوگل پلی به آن اشاره داشتند عدم اتصالی پایدار در اپراتور رایتل بوده است. این فیلتر شکن عملکردی به مراتب بهتر در ایرانسل، همراه اول، و وای فای برای کاربران ارائه میدهد.

فیلم تست سرعت مستر VPN + نگاهی گذرا به محیط برنامه

یکی از ویژگی های که برای فیلتر شکن خوب باید مد نظر داشت سرعت دانلود و آپلود آن ها است. باید ببینیماین فیلتر شکن از آزمون برنامه سپیدتست سربلند خارج مشود یا خیر.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن قابل قبول بوده و میتواند باعث رضایت کاربران شود.

میزان رضایت کاربران در خصوص این فیلتر شکن چقدر است؟

بیشتر نظرات درباره این فیلتر شکن مثبت و خلق این فیلترشکن حسی از رضایت را در کاربران ایجاد کرده است. بیش از 100 هزار نصب در گوگل پلی داشته است که این موفقیتی خوب برای این فیلتر شکن محسوب میشود. همچنین نمره 4.2 از 5 را در گوگل پلی دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *