دانلود مستقیم فیلتر شکن پابجی موبایل

دانلود مستقیم فیلتر شکن پابجی موبایل

معرفی بهترین فیلتر شکن برای پابجی موبایل

یکی از بازی ها پرطرفدار دنیا برای گوش بازی پابجی موبایل می باشد. این بازی دارای ویژگی های جذابی می باشد ه کاربران خواهان بازی کردن آن می باشند. در بسیاری از کشور ها این بازی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد که افراد زیادی از آن برای پر کردن وقت اضافی خود استفاده می کنند. برای بسیاری دیگر دلیلی شده است برای منبع درآمد و ویدیو ها یوتیوبی. بصورت کلی در برخی از کشور ها این بازی تحریم شده است فیلتر شکن پابجی موبایل می تواند برایحتی این محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پابجی موبایل

این وی پی ان می تواند براحتی پابجی موبایل را برای شما کاربران عزیز از این تحریمات دیجیتالی نجات دهد. زیرا دارای سرعت بالایی می باشد و براحتی می توانید با استفاده از این فیلتر شکن تمامی مپ های پابجی موبایل را باز کنید. نکته قابل توجه این است که این فیلتر شکن دارای نسخه رایگان و پرو خود می باشد. کاربران براحتی می توانند از هردو نسخه این فیلتر شکن استفاده کنند. بصورت کلی قدرت نسخه پرو این رنامه بسیار بالا تر می باشد. اما در نسخه رایگان خود دارای سرور های پرقدرت می باشد که کاربران می تواند از آن استفاده کنند.

دارای ویژگی Kill Switch

Kill Switch یا دکمه قطع جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و دستگاه‌های خصوصی است. وقتی این ویژگی فعال است، تمامی اطلاعات موجود در دستگاه شما پاک می‌شود یا دسترسی به این اطلاعات مسدود می‌شود. این ویژگی به‌طور معمول در گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر استفاده می‌شود تا در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه، اطلاعات شما محفوظ بماند. این ویژگی می‌تواند قابلیت پیدا کردن دستگاه شما را نیز داشته باشد و به‌شما کمک کند تا دستگاه خود را پیدا کرده و اطلاعات مهم خود را در امان نگه دارید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پابجی موبایل

نحوه انتخاب سرور های قدرتمند برای پابجی موبایل

بصورت کلی کاربران در هنگام استفاده از این فیلتر شکن می توانند به دو شیوه سرور های قدرتمند برای گیم پلی انتخاب کنند که به شرح زیر می باشند :

انتخاب هوشمند سرور ها : کاربران با استفاده از گزینه خودکار اتصال به سرور ها می توانند قوی ترین سرور را با توجه به موقعیت مکانی و نوع اپراتور خود انتخاب کنند. در این شیوه افراد نیازی به ایجاد سرور و یا انتخای دستی ندارند. بصروت کلی فیلتر شکن بصورت کاملا اتوماتیک بهترین سرور ها را برای شما انتخاب می کند.

سرور های مخصوص گیم پلی : این یلتر شکن برای کاربرانی که قصد دارند از سرور های گیم استفاده کنند یک بخش مربوط به آن را برای کاربران ایجاد کرده است. افراد می توانند با وارد شدن به این بخش سرور های قدرتمند را برای گیم پلی مشاهده کنند. لعد از طی کردن فرایند اتصال براحتی می تونید لذت بالایی در گیم پلی بصورت روزانه داشته باشید.

همان طور که مشاهده کردید این وی یپ ان برای افرادی که قصد دارند از این فیلتر شکن برای گیم پلی استفاده کنند ویژگی های را ایجاد کرده است.

لینک دانلود فیلتر شکن پابجی موبایل

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *