دانلود وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN

دانلود وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN

نحوه برقرای اتصال به جدید ترین سرور های ZeroTrace VPN

یکی از فیلتر شکن های قدرتمند حال بازار که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN می باشد. این برنامه دارای اتصال بسیار قدرتمندی می باشد. افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند به بیش از 1000 کاربر رسیده اند. از این رو می توان گفت این وی پی ان نسبت به تاریخ انتشار نصب های خوبی را داشته است. دارای ویژگی ها خوب و همچنین بد درون خود می باشد که در این مقاله قصد داریم همه آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

دانلود وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN

این نرم افزارد ر اولین معرفی خود می توان آن را بسیار ساده و کاربردی معرفی کنیم. زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. کاربران تنها با یک بار استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند تمامی ویژگی های آن را در نظر بگیرند. می توانند در بهترین حالت از آن به عنوان رفع تحریم تمامی سایت ها و برنامه های موجود در گوپل و گوشی خود بهره مند شوند. دارای حجم مناسبی برای دانلود کردن می باشد. افراد می توانند خیلی سریع این وی یپ ان برای گوشی خود دانلود کنند و از آن استفاده کنند.

بررسی نحوه دانلود وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN

به دلیل تحریم و فیلترینگ های موجود برای کاربران ممکن است آن ها برای دانلود آن دچار مشکلاتی شده باشند. زیرا بهترین و معتبر ترین منبع دانلود این وی پی ان گوگل پلی می باشد که کاربران برای استفاده از آن و دانلود سایر برنامه های اندرویدی باید از یک وی پی ان قدرتمند استفاده کنند. بصورت کلی کاربران دو راه برای دانلود این فیلتر شکن پیش رو دارند که آن ها به شرح زیر می باشند :

  1. دانلود از گوگل پلی : همان طور که به آن اشاره شد اولین مرحله که به ذهن تمامی افراد خطور می کند دانلود این وی پی ان از گوگل پلی می باشد. برای انجام و طی کردن این فرایند ابتدا باید به یک فیلتر شکن دیگر اتصال خود را برقرار سازید در نهایت می توانید آن را دانلود و استفاده کنید.

دانلود وی پی ان حرفه ای ZeroTrace VPN

  1. دانلود از سایت IRAPK : راه حل دوم که می تواند مفید باشد و در زمان شما بسیار صرفه جویی کند دانلود از سایت ما می باشد. افراد می توانند بدون نیاز به فیلتر شکن این وی پی ان حرفه ای را دانلود کنند. دانولد در این سایت کاملا مستقیم انجام خواهد شد. و بعد از چند دقیقه فیلتر شکن کامل بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

بررسی میزان سادگی محیط نرم افزار + سرعت دانلود و آپلود

همان طور که به محیط نرم افزاری این وی پی ان اشاره داشتیم دارای محیطی رابط کاربرپسندی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. میزان سادگی محیط نرم افزاری این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد که کاربران براحتی می توانند هر کاری را با آن انجام دهند. سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار پرقدرت می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن  ZeroTrace VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *