اتصال به وی پی ان نامحدود Friends VIP VPN

اتصال به وی پی ان نامحدود Friends VIP VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن بسیار قوی Friends VIP VPN

با گسترش بسیار شبکه های اجتماعی و همچنین وب سایت های کاربردی در میان افراد قطعا نیاز آن ها برای دسترسی بهتر به برخی سایت ها نیز بیشتر خواهد شد. با فیلتر شکن Friends VIP VPN کاربران براحتی می توانند علاوه بر ورود به سایت و شبکه های اجتماعی فیلتر شکن می توانند امنیت کامل خود را تضمین کنند. این وی پی ان دارای سرعت بالا و همچنین محیطی جذاب برای استفاده می باشد. لازم به ذکر است که محیط نرم افزاری این وی پی ان بسیار گرافیکی ساخته نشده است و دارای لول کاملا متوسطی می باشد.

اتصال به وی پی ان نامحدود Friends VIP VPN

اما بصورت کامل دارای عملکردی بسیار مفیدی می باشد که می تواند برای اکثر افراد مورد تایید و بسیار قدرتمند باشد. با نگاهی ساده به میزان سرعت دانلود و آپلود در این وی پی ان کاربران براحتی می توانند بهینه بودن این وی پی ان را درک کنند. این وی پی ان دارای سرور های زیادی درون خود می باشد که دسترسی همه آن ها برای کاربران خود آزاد شده است. افراد براحتی می توانند بهترین سرور های این وی پی ان را انتخاب کنند و به آن ها متصل شوند. در ادامه به بررسی سرور های این نرم افزار می پردازیم.

Friends VIP VPN دارای سرور های قدرتمند عربی

یکی از سرور هایی که بیشتر افراد ممکن است به آن نیاز داشته باشند سرور های عربی هستند. این سرور ها دارای قدرت بالایی می باشند. که خوشبختانه این وی پی ان خود دارای سرور های قدرتمند عربی می باشد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. از این رو افراد می تواند براحتی به این سرور ها متصل شوند. برای اتصال به این سرور ها کاربران هیچ نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نخواهند داشت. زیرا بصورت کاملا رایگان در این وی پی ان قرار داده شده اند.

یک کلیک برای اتصال

کاربران در این وی پی ان می توانند تنها با یک کلیک به بهترین سرور های این وی پی ان متصل شوند. به تعبیری دیگر می توانند بصورت اتوماتیک به بهترین سرور های ممکن متصل شوند. زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد که هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. توانایی برای اتصال به سرور ها در این وی پی ان فوق العاده سریع می باشد. طوریکه افراد تنها چند ثانیه پس از شروع فرایند اتصال می توانند دسترسی خود را به همه سایت ها و اپلیکیشن ها باز و بدون محدودیت مشاهده و استفاده کنند.

اتصال به وی پی ان نامحدود Friends VIP VPN

بررسی سرعت و نظرات کاربران

بیشتر افرادی که از این وی پی ان استفاده کرده اند حس رضایتمندی به آن داشته اند. نسبت به بسیاری از وی پی ان های درون گوگل پلی دارای سرعت بهتر و قدرت بالاتری می باشد. به همین دلیل نصب بالای 50 هزار را در گوگل پلی داشته است. در خصوص سرعت این وی پی ا ندر دانلود و آپلود باید اضافه کنم سرعت آپلود آن ممکن است برای برخی اپراتور ها همچون رایتل ضعیف باشد. اما سرعت دانلود آن کاملا مورد تایید می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Friends VIP VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *