وی پی ان قوی Genesis VPN Pro + لینک دانلود

وی پی ان قوی Genesis VPN Pro + لینک دانلود

دریافت نسخه اندروید فیلتر شکن Genesis VPN Pro

یکی از فیلتر شکن هایی که ممکن است برخی از افراد با آن آشنایی داشته باشند وی پی ان Genesis VPN Pro می باشد. این وی پی ان به شدت دارای اتصالی قدرتمند می باشد که می تواند برای همه افراد مفید باشد. این وی پی ان دارای امنیت بالایی نیز می باشد که می تواند تمامی افرادی که از آن استفاده می کنند را بی نیاز سازد. محیط نرم افزاری این وی پی ان به قدری ساده می باشد که افراد برای برقرای اتصال به آن نیاز به هیچ دانشی نداند. تنها با یک لمس می توانند به بهترین سرور های این نرم افزار متصل شوند.

وی پی ان قوی Genesis VPN Pro + لینک دانلود

دارای دیدی بسیار خوب از طرف کاربران می باشد. افراد بسیاری از این نرم افزار استفاده کرده اند. که به بالای 10 هزار نفر می رسند. بیشتر این افراد حس کاملا رضایتمندی به این وی پی ان داشته اند. دارای نرمه کاملا مطلوبی می باشد. ممکن است سوالی در مورد میزان سرعت و کارایی این وی پی ان در اپراتور های مختلف برای شما دوستان عزیز پیش آمده باشد. در ادامه این مقاله براحتی می توانید ویژگی های این فیلتر شکن را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهید.

Genesis VPN Pro دارای بخش Account

کاربرانی می خواهند از این وی پی ان استفاده بهترین داشته باشند براحتی می توانند در این فیلتر شن ثبت نام کنند. کاربران می توانند با ورود به بخش اکانت در این وی پی ان براحتی می توانند یک امانت شخصی برای خود ایجاد کنند. کاربران بعد از طی کردن این مراحل براحتی می توانند از این وی پی ان استفاده بهتری داشته باشند.

اتصال رایگان به بهترین سرور ها

همان طور که اشاره شد استفاده از این وی پی ان کاملا رایگان می باشد. بسیاری از سرور های این نرم افزار دارای قدرت بالایی می باشند. که افراد براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. دسترسی به بهترین و قوی ترین سرور ها در این فیلتر شکن کاملا رایگانن امکان پذیر می باشد. ازا ین رو افراد با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به بهترین و قوی ترین سایت ها ورود پیدا کنند.

وی پی ان قوی Genesis VPN Pro + لینک دانلود

باز کردن تمامی برنامه های تحریم شده

همچنین افراد می توانند با استفاده از این وی پی ان برنامه هایی که در برخی کشور ها فیلتر شده اند را از این حالت خارج سازند. شیوه اتصال به سرور ها برای رفع تحریم این برنامه ها بسیار ساده و آسان می باشد. فقط کافی است سرور مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از انتخاب پروتکل به آن متصل شوید. که بعد طی کردن این فرایند براحتی می توانید برنامه های محبوب خود را همچون اینستاگرام را رفع تحریم کنید.

دارای سرعت مطلوب برای بازی

این وی پی ان به دلیل عدم شلوغی در سرور های خود به کاربران اجازه می دهد با پینگ بسیار پایینی بازی های خود را تجربه کنند. خود این ویژگی باعث شده است افراد زیادی از این وی پی ان راضی باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن Genesis VPN Pro

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *