نحوه اجرای فالکون وی پی ان در موبایل

نحوه اجرای فالکون وی پی ان در موبایل

دانلود مستقیم فیلتر شکن فالکون وی پی ان

برای کاربرانی که قصد دارند تجربه ای لذت بخش در هنگام گشت گذار و وب گردی داشته باشند بایستی از یک وی یپ ان قدرتمند استفاده کنند. فیلتر شکن فالکون وی پی ان می تواند ابزاری قدرتمند برای این افراد باشد. این وی پی ان براحتی می تواند تمامی محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرد. کارایی آن بسیار آسان و ساده می باشد. و با رنگ بندی بنفش خود چشم های کاربران را در هنگام استفاده مجذوب خود می کند. البته باعث سرگیجه نخواهد شد زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده می باشد که می تواند برای هر کاربری مورد پسند باشد.

نحوه اجرای فالکون وی پی ان در موبایل

ابزاری های زیادی در بازار وجود دارند که قصد دارند به افراد در جهت دسترسی نامحدود به اینترنت کمک کنند. که ممکن است بسیاری از آن ها کار نکنند. و یا بسیاری دیگر دارای امنیت بسیار پایینی باشند. که ممکن است باعث ایجاد خطارتی برای کاربران شوند. عده ای نیز به دلیل تبلیغات اشتباه درباره آن ها کاربران را در سراسر دنیا به خطر می اندازند. وی پی ان فالون ابزاری بسیار قدرتمند می باشد که افراد را کاملا بی نیاز می سازد. برای استفاده از این وی پی ان و یادگیری بیشتر درباره آن می تواند ادامه مقاله را دنبال کنید.

بیشترین سرور از آمریکا

با توجه به بررسی لیست سرور های این وی پی ان کاربران براحتی می توانند مشاهده کنند که بیشترین سرور های این وی پی ان را سرور های آمریکا به خود اختصاص داده است. سرور هی آمریکایی به دلیل قدرت خود در رفع تحریمات مربوط به فضای مجازی و دیجیتالی مورد پسند بیشتر افراد می باشد. این وی یپ ان با در نظر گرفتن این موضوع بیشتر سرور های خود را از آمریکا در نظر گرفته است. البته سرور های دیگری هم در این وی پی ان وجود دارند که کاربران می توانند به صورت کاملا رایگان به آن ها متصل شوند.

نحوه اجرای فالکون وی پی ان در موبایل

نحوه مشاهده سرعت دانلود و آپلود سرور های Falcon VPN

کاربران بعد از ورود به این نرم افزار می توانند با اتصال به سرور های آن براحتی سرعت دانلود و آپود سرور های آن را مشاهده کنند. این وی پی ان بصورت جداگانه نمی تواند سرعت خود را در سپید تست به نمایش بگذارد. اما کاربران بعد از اتصال به سرور های آن براحتی می توانند سرعت آن ها را مشاهده کنند. برای این کار فقط کافی است که بعد از اتصال به صفحه اصلی این وی پی ان نگاه کنید. می بینید که سرعت سرور های این وی پی ان کاملا برای کاربران نمایش داده می شوند.

در صورت ضعیف بودن سرعت چه کاری باید انجام دهیم ؟

در بسیاری از موارد ضعیف بودن سرور های این فیلتر شکن با تغییر آن  می تواند کاملا برطرف شود. یا می توانید براحتی با پشتیبانی این برنامه تماس داشته باشید که آن را برای شما رفع سازند. توجه داشته باشید قبل از انجام این عمل حتما اینترنت خود را چک کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن فالکون وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *