دانلود سریع ترین وی پی ان اندروید Lucky7 VPN

دانلود سریع ترین وی پی ان اندروید Lucky7 VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود Lucky7 VPN

وی پی ان Lucky7 VPN ابزاری قدرتمند برای گوشی های اندرویدی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن در جهت فعالیت های اینترنتی خود استفاده کنند. با این تفاوت که در این برنامه افراد باید یکسری مراخل را طی کنند. زیرا هدف بیشتر افراد در استفاده از این وی پی ان رفع فیلترینگ های موجود است. با این حال این برنامه به کاربران خود اجازهر می دهد با اتصال به سرور های آن بصورت رایگان امنیت خود را در هنگام گشت و گذار اینترنتی تضمین کنند. زیرا سازنده این فیلتر شکن این ویژگی را یکی از مهم ترین ویژگی های آن دانسته است.

دانلود سریع ترین وی پی ان اندروید Lucky7 VPN

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری کاملا متفاوت و جذاب می باشد که افراد در اولین بار استفاده از این برنامه حس خوبی از آن پیدا می کنند. زیرا هیچ وقت فیلترشکنی به شباهت این ندیده اند. باید توجه داشته باشید که کاربران با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنند. برای اجرای آن ها هیچ نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. زیرا سرور های رایگان آن به اندازه کافی دارای قدرت بالایی می باشند. بیشتر افرادی که از این وی پی ان استفاده کرده اند کاملا از آن راضی بوده اند.

بررسی تبلیغات درون برنامه و نقش آن در محدودیت های Lucky7 VPN

این وی پی ان دارای یکسری محدودیت ها درون خود می باشد که کاربران ممکن است از وجود آن ها در این وی پی ان احسا خوبی نداشته باشند. یکی از محدودیت های آن محدودیت تایمی یا زمانی می باشد. کاربران بعد از اتصال به سرور های این وی پی ان مجبورند بعد از تایمی خاص مجدد وارد برنامه شوند و به سرور های جدید متصل شوند. اما به لطف وجود تبلیغاتی درون برنامه افراد می توانند تایم اتصالی به سرور های آن را افزایش دهند. برای افزایش این تایم افراد فقط کافی است که بر روی ADD TIME کلیک کنند تا بعد از مشاهده تبلیغات به تایم و مهلت داده شده اضافه شود.

دانلود سریع ترین وی پی ان اندروید Lucky7 VPN

دارای بخش ارتباط با سازنده

این وی پی ان درون خود یک بخش بسیار جذاب را دارد که کاربران تا حد بسیار بالایی می توانند از آن لذت ببرند. افرادی در هنگام استفاده از این وی پی ان ممکن است دچار یکسری چالش ها شوند. که به لطف وجود بخش ارتباط با سازنده و یا تیم می توانند مشکل ایجاد شده را شرح دهند و در کمترین زمان رفع کنند. این ویژگی باعث می شود افراد بتوانند در حالت بهتری از این ابزار استفاده کنند. همچنین باعث پیشرفت خود برنامه نیز می شود. زیرا کاربران با ارائه مشکلات خود براحتی می توانند باعث پیشرفت آن شوند.

بررسی و تست سرعت

همان طور که اشاره کردیم این فیلتر شکن بصورت کلی حرفه ای طراحی شده است و دارای ویژگی های بسیار قدرتمندی می باشد. از لحاظ سرعت این وی پی ان براخلاف بیشر فیلتر شکن های موجود هم در آپلود و هم در دانلود بسیار قدرتمند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Lucky7 VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *