دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع Key Tunnel VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع Key Tunnel VPN

اتصال بله سرور های پرقدرت Key Tunnel VPN

با توجه به نیاز های کاربران در دنیای امروزی افراد زیادی به دنبال یک فیلتر شکن قدرتمند می گردند. فیلتر شکن Key Tunnel VPN ابزاری قدرتمند در جهت رفع تحریم های موجود برای شما کاربران عزیز است. افراد با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرند. کاربرانی که می خواهند به سایت های محبوبی که در برخی کشور ها محدود شده اند ورود پیدا کنند براحتی با استفاده از این فیلتر شکن می توانند. این وی پی ان دارای سرعت بسیار بالایی می باشد که افراد براحتی می تواند به آن اعتماد کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع Key Tunnel VPN

دارای سرعت بسیار بالایی در دانلود و آپلود می باشد که می تواند برای هر شخصی مفید باشد. بدون نیاز به ایجاد حساب کاری می توانند بی نهایت از این فیلتر شکن قدرتمند استفاده کنند. محیط نرم افزاری این برنامه بسیار ساده می باشد. که می تواند برای تمامی افرادی که خواهان اینترنت بدون محدودیت هستند مفید باشد. برای استفاده از این فیلتر شکن یادگیری و هیچ پیش نیازی لازم ندارد. زیرا دارای محیط نرم افزاری ساده و کاربرپسندی می باشد. بیشتر افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند حس رضایتمندی به آن داشته اند.

وجود سرور های تخصصی در Key Tunnel VPN

این وی پی ان دارای سرور های تخصصی درون خود می باشد که می تواند برای افراد بسیار مفید باشد. بصورت کلی سرور های تخصصی موجود در لیست آن می تواند به وظایف مربوطه ختم شود. بری از سرور های اختصاصی این وی پی ان به شرح زیر می باشند.

  • یوتیوب : این وی پی ان دارای سرور های تخصصی برای یوتیوب می باشد که کاربران بوسیله آن براحتی می توانند هر محتوایی از یوتیوب را بدون محدودیت تماشا و مورد بررسی قرار دهند.
  • تیک تاک : سرور های تخصصی تیک تاک در این فیلتر شکن باعث شده است افراد زیادی به آن علاقه پیدا کنند. زیرا بسیار ساده با اتصال به آن می توانند از تیک تاک در هر جایی استفاده کنند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع Key Tunnel VPN

  • نتفلیکس : این برنامه دسترسی کاربران به پخش فیلم های جذاب در نتفلیکس باز می کند. طبیعتا افراد زیادی مشتاق تماشای فیلم های بدون سانسور هستند. می توانند با استفاه از این سرور بصورت نامحدود جریانی از پخش فیلم بدون وقفه را تجربه کنند.
  • سایر سرور های تخصصی : کاربران می توانند با استفاده از سایر سرور های موجود در آن هر سایت و برنامه ای را باز کنند. توجه داشته باشید سرور های که برای سایر برنامه ها اختصاصی ساخته شده اند ممکن است برای سایر برنامه های فیلترینگ نیز جوابگو باشند.

بررسی سرعت در دانلود و آپلود

این وی پی ان دارای سرعت دانلود و آپلود مطلوبی می باشد که می تواند برای کاربران بسیار کارآمد و مفید باشد. افراد براحتی می توانند با اتصال به سرور های این فیلتر شکن هر محدودیتی را کنار بزنند. سرعت آپلود این فیلتر شکن اندکی ضعیف می باشد که می تواند بهینه سازی شود. اما بصورت کلی دارای عملکرد خوبی می باسد.

لینک دانلود فیلتر شکن Key Tunnel VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *