دانلود مستقیم فیلتر شکن Fast Global VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Fast Global VPN

نحوه فعال سازی و اتصال به سرور های Fast Global VPN

یکی از نیاز های فعلی کاربران اتصال به یک فیلتر شکن قوی برای ورود به سایت های مسدود شده می باشد. از این رو افراد به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای امنیت کافی و همچنین وب گردی در اینترنت می باشند. بصورت آماری کشور های همچون آمریکا در کنار ایران ، چین و سایر کشور های استفاده کننده از فیلتر شکن در آمار بالا می باشند. شاید برای شما هم این سوال پیش بی آید که در کشور آمریکا هیچ گونه تحریم دییجیتالی وجود ندارد. اما بصورت کلی بیشتر کابران آمریکایی به دلیل حفظ امنیت خود از آن استفاده می کنند. فیلتر شکن Fast Global VPN ابزاری قدرتمند با امنیت بالا و همچنین سرعت بالا برای اتصال می باشد که می تواند بسیار کاربردی باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Fast Global VPN

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری ساده اما کاربردی می باشد که کاربران براحتی می توانند با آن ارتباط بگیرند و آن را درک کنند. این نرم افزار بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. و با دریافت نمره 4.0 نشان داده است که می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. از این رو پیشنهاد می شود از این فیلتر شکن به عنوان یک ابزار کاملا مفید استفاده شود زیرا کاربرانی که از آن استفاده می کنند به هیچ عنوان ناامید نمی شوند.

در صورت عدم سازگاری Fast Global VPN با گوشی کاربران باید چه فرایندی را طی کنند ؟

در بسیاری از موارد پیش می آید که کاربران در صورت نصب این فیلتر شکن در گوشی آن ها پشتیبانی نمی شود. افراد در اولین قدم باید مطمئن شوند که برنامه مورد نظر را از یک منبع معتبر دانلود می کنند. یکی از منابع معتبر گوگل پلی می باشد و منابع دیگر که می توانند کاربران از آن فیلتر شکن های قدرتمندی را دانلود کنند سایت ما یعنی IRAPK می باشد. اما نظر کلی سازنده این وی پی ان درباره این مشکل به شرح زیر می باشد :

  • این برنامه VPN با اکثر نسخه ها و دستگاه های اندروید کار می کند. اکنون که تلفن‌ها/تبلت‌های اندرویدی جدید در هر زمان مشخص راه‌اندازی می‌شوند، بنابراین مواردی وجود خواهد داشت که یک دستگاه خاص با برنامه VPN ما کاملاً سازگار نباشد. لطفا برای کار در این مورد با ما تماس بگیرید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Fast Global VPN

نمایش محتوای ویدیویی سایت های خارجی

این وی یپ ان دارای سرعت بسیار بالا با پینگ پایینی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از افراد ممکن است علاقه خاصی به مشاهده فیلم های خارجی بدون سانسور داشته باشند با این وی پی ان براحتی می توانند از سایت های اینترنت بازدید داشته باشند. به دلیل پینگ پایین سرور های این برنامه افراد تجربه مشاهده فیلم و ویدیو ها را بدون هیچ قطعی خواهند داشت. همچنین می توانند با سرعت بسیار بالایی شروع به دانلود آن ها کنند. بصورت کلی دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی نیز می باشد. که کاربران براحتی می توانند هر ایلی را در هر فضایی با این فیلتر شکن آپلود کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Fast Global VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *